امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 889 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نمايش نقاشي‌هاي احمد فتوت در نقش جهان

خبرایران: نمايشگاه «مروري بر آثار نقاشي احمد فتوت»، يكشنبه 15 دي، در نگارخانه جهان برپا مي‌شود.
نمايش نقاشي‌هاي احمد فتوت در نقش جهان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي فرهنگستان هنر، آثار نقاشي استاد «احمد فتوت»، يكشنبه 15 دي، در نگارخانه جهان مركز هنر پژوهي نقش جهان به نمايش در مي‌آيد. اين نمايشگاه شامل 40 اثر از آثار اين هنرمند با تكنيك آكريليك و رنگ و روغن است.

آيين گشايش نمايشگاه نقاشي «مروري بر آثار نقاشي احمد فتوت»، يكشنبه 15 دي ساعت 16 برگزار مي‌شود. علاقه‌مندان مي‌توانند براي بازديد از اين نمايشگاه به خيابان ولي‌عصر(عج)، نرسيده به بوستان ساعي، جنب شهر كتاب، شماره 2169 مركز هنر پژوهي نقش جهان مراجعه نمايند. ساعات بازديد از اين نمايشگاه همه روزه به جزء ايام تعطيل از ساعت 10 تا 18 است. اين نمايشگاه تا 16 بهمن ادامه خواهد داشت.

استاد احمد فتوت، متولد سال 1322 و ليسانس هنرهاي تجسمي از دانشکده هنرهاي زيبا است و علاوه بر کسب مدرک درجه يک هنري در رشته نقاشي، تربيت صدها هنرجو در رشته نقاشي را بر عهده داشته است و در حال حاضر مدرس دانشگاه آزاد است. از فعاليت‌هاي اين هنرمند، تاسيس هنرستان گرافيك و معماري در استان همدان، برپايي بيش از 20 نمايشگاه انفرادي و شرکت در 18 نمايشگاه گروهي است كه مي‌توان به منتخب نمايشگاه گروهي در آلمان سال 1369، منتخب 10 نقاشي ايراني در نمايشگاه بين‌المللي کانادا، منتخب لوح تقدير در نمايشگاه گروهي مشهد در سال 1371، منتخب دوسالانه هفتم موزه‌هاي هنرهاي معاصر تهران در سال 1386 و ... اشاره کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب