امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8883 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قدردانی از مدیرعامل بانک شهر در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

خبرایران : مدیرعامل بانک شهر در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به دلیل احقاق حقوق مصرف‌کننده‌، مورد قدردانی قرار گرفت.
قدردانی از مدیرعامل بانک شهر در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، مدیرعامل بانک شهر به دلیل تلاش در مسیر احقاق حقوق مصرف‌کننده و رضایتمندی مشتری، شایسته اهدای لوح تقدیر دانسته شد.

بر این اساس، در این اجلاس که با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو برگزار شد، لوح تقدیر رضایتمندی مشتریان از سوی محمدسعید اربابی، نماینده مجلس و رئیس فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین سیدمحمد جعفری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به مدیرعامل بانک شهر اختصاص یافت.

در این لوح تقدیر، با اشاره به جایگاه والای گرامی داشتن حقوق مردم در تمامی ادیان و فرهنگ‌ها، آمده است: "در دنیای تجارت امروز، عنوان رضایتمندی مشتری، یکی از عوامل بنیادی ماندگاری و تعالی سازمانی است؛ بانک شهر به اهتمام دکتر حسین محمدپورزرندی، شایسته دریافت لوح تقدیر در مسیر احقاق حقوق مصرف‌کننده و رضایتمندی مشتری شناخته شده است."

بر این اساس، در این اجلاس ملی که توسط گروه بین‌الملل پیشگامان و با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، منتخبین که از میان سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص‌های مشتری‌مداری توسط کمیته تخصصی همایش، در پایان لوح‌های سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و اهتمام دریافت کردند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب