امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8872 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۵:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارتباط امن با همکاری دانشگاه چارلز استوارت برگزار می‌کند؛

دوره آموزشی رایگان مجازی سازی

خبرایران: شرکت ارتباط امن، ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات، رایانش ابری و محیط‌های مجازی، دوره آموزشی کوتاه مدت مجازی سازی را به صورت رایگان برگزار می‌کند.
دوره آموزشی رایگان مجازی سازی

به گزارش خبرایران از مؤسسه دیده بان آی تی، شرکت ارتباط امن، برگزارکننده دوره‌های آموزشی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات و سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک، با همکاری دانشگاه چارلز استوارت اقدام به برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت مجازی سازی (Virtualisation Jumpstart) کرده است.

این دوره‌ به صورت رایگان توسط آکادمی ارتباط امن و با همکاری دانشگاه Charles Stuart،  موسسه آموزشی بین المللی IT Maters و EC Council برای علاقه‌مندان برگزار و شرکت کنندگان را با امکانات مختلف و تفاوت‌های موجود میان ‌راهکارهای مایکروسافت و  VMware آشنا خواهند کرد.

این دوره کوتاه مدت به زبان انگلیسی و به صورت آنلاین از ماه فوریه آغاز شده و به مدت 5 هفته تا ماه مارس 2015 ادامه خواهد یافت.

شرکت کنندگان در پایان این دوره گواهی‌نامه معتبر از دانشگاه و موسسه برگزارکننده آن دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن تماس با شماره 22864656 و یا با مراجعه به وب سایت این شرکت به نشانی www.ertebateamn.com/freeuni  اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی برگزاری این دوره کسب کنند.

لازم به ذکر است، شرکت ارتباط امن که چندی پیش نیز نخستین سمینار تکنولوژی خود را برگزار کرد با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان، فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پررنگ‌تر کرده و به‌عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکارهای فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است.

آموزش دوره‌های مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشاوره به شرکت‌های ارائه دهنده راهکارهای امنیتی در راستای انتخاب محصول و راهکار مناسب، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک از جمله فعالیت‌های شرکت ارتباط امن است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب