امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8812 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیرعامل؛

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات موسسه اعتباری کوثر معرفی شد

خبرایران : در مراسمی با حضور مدیرعامل ، جمعی از معاونین ، مدیران و کارکنان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر آقای مهندس حسین نجفی به عنوان سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی شد .
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات موسسه اعتباری کوثر معرفی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ در این جلسه دکتر رضایی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه فناوری اطاعات و ارتباطات در موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت : مسلماً دوستان به نقش و جایگاه مهم فناوری اطلاعات  واقف هستید و می دانید مجموعه فناوری اطلاعات یکی از ارکان مهم هر سازمان و نهاد است و با توجه به رشد سریع و بی وقفه تکنیکها و ابزارهای ارتباطاتی و اطلاع رسانی ، اهمیت این جایگاه بیش از پیش آشکار می گردد .

دکتر رضایی در ادامه گفت : ما یکبار دیگر به جوانها اعتماد کردیم و سکان هدایت مجموعه حساس فناوری اطلاعات در موسسه را به یکی از مهندسین جوان و با انگیزه سپردیم و بحمدالله پیامهای مثبت دوستان و همکاران در مورد این انتخاب مؤید این است که مهندس نجفی عملکرد خوبی تا کنون داشته اند و با توجه به سابقه چندین ساله ، ایشان کاملا با مجموعه فناوری اطلاعات آشنا هستند .

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در همین جلسه افزود : از همه همکاران و سرپرست جدید معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات می خواهم تا با همدلی و تلاش همه جانبه ما را یاری کنند و ما یک صدای واحد از فناوری اطلاعات بشنویم .

دکتر رضایی با بیان انتظارات خود گفت : رعایت استانداردهای بانک مرکزی ، رعایت استاندارهای مجموعه آیتی ، کنترل پروژه ها و دقت در تمامی مراحل باید مد نظر مهندس نجفی و همکارانشان قرار گیرد .

بعد از اظهارات مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ، آقای نجفی با تقدیر از اعتمادی که دکتر رضایی به ایشان کردند ، گفت : ما به دنبال برآورده کردن تدابیر ایشان و سربلندی موسسه اعتباری کوثر هستیم و با توجه به وجود همکاران جوان و پرتلاش در مجموعه فناوری اطلاعات ، ان شاءالله و با استعانت از خداوند متعال و همه معاونین عزیز در مجموعه ، تلاش خواهیم کرد تا موجب اعتلای موسسه شویم .

در خاتمه حکم مسئولیت سرپرست جدید معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط مدیرعامل به مهندس نجفی تقدیم شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب