امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8715 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوس

خبرایران: ایسوس محصولات متعددی در حوزه ابزاهای قابل حمل دارد و در این میان تبلت های این شرکت یکی از محبوب ترین محصولات آن میباشند که از طراحی و امکانات سخت افزاری متعددی برخوردارند و از توانایی پاسخگویی به نیازهای هر گروه از مخاطبان برخوردار هستند. خانواده FonePad یکی از تبلت های پرطرفدار ایسوس است که طراحی زیبای آن و تنوع آن در رنگ مورد توجه مخاطبان با سلیقه های متفاوت قرار گرفته است.
معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوس

FE375CG عضو 7 اینچی این خانواده است که امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار میدهد. FE375CG به یک پردازنده چهار هسته ای Atom اینتل با 2 برابر عملکرد بهتر در پردازش اپلیکیشن های تحت وب، برنامه های گرافیکی و ویرایش مدیا مجهز شده است. همانطور که میدانید یکی از مهمترین نکات در انتخاب یک تبلت مصرف باتری آن است و انتخاب این پردازنده به دلیل مصرف پایین انرژی عمر بیشتر باتری دستگاه کمک میکند و بیش از 11 ساعت نیازی به شارژ کردن آن نخواهد داشت. طراحی بدنه این تلفن هوشمند به صورتی است که برخلاف تبلت های 7 اینچی دیگر به راحتی با یک دست قابل استفاده است و این موضوع سهولت استفاده و دقت در طراحی آن را نشان میدهد. FE375CG  به 1 گیگابایت حافظه و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. به علاوه امکان افزودن فضای ذخیره سازی دستگاه به وسیله یک کارت حافظه micro SD تا 64 گیگابایت نیز امکان پذیر است. همچنین یک فضای 5 گیگابایتی در ASUS Web Storage به مدت نامحدود نیز در اختیار کاربر قرار میگیرد و شما میتوانید از هر جا و در هر لحظه به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. این تلفن هوشمند زیبا به یک نمایشگر 7 اینچی LED با پنل IPS  مجهز شده است که از فناوریهای چند لمسی و ضد اثر انگشت نیز پشتیبانی میکند و زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد.

FE375CG  یک تبلت دو سیم کارته است و از فناوری 3G نیز پشتیبانی میکند به علاوه از فناوریهای صوتی و تصویری انحصاری ایسوس نیز برخوردار است. SonicMaster یک فناوری صوتی سخت افزاری-نرم افزاری است که در کنار اسپیکرهای این دستگاه صدایی با وضوح و کیفیت بالا را تامین میکند و تجربه صوتی بینظیری را به همراه دارد. فناوری Miracast نیز به شما اجازه انتقال فایل های مالتی مدیای 720p را از تبلت FE375CG  به تلویزیون و یا نمایشگرهایی با ابعاد بزرگتر را میدهد.

60 کلمه: تبلت FE375CG  یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار ایسوس است که یک تبلت دو سیم کارته با قابلیت پشتیبانی از فناوری 3G میباشد. این تبلت 7 اینچی به یک پردازنده چهار هسته ای Atom مجهز شده است که عمر باتری دستگاه را تا 12 ساعت افزایش میدهد. به علاوه از فناوریهای انحصاری صوتی و تصویری ایسوس از جمله SonicMaster و Miracast نیز پشتیبانی میکند.

80 کلمه: FE375CG  یک تبلت هفت اینچی از خانواده FonePad ایسوس است که از امکانات و ویژگیهای متعددی برخوردار بوده و به دلیل امکانات و ویژگی های متعدد نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. مجهز شدن به پردازنده چهار هسته ای Atom اینتل و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و عمر طولانی باتری در کنار فناوری های صوتی و تصویری انحصاری ایسوس از جمله SonicMaster و Miracast تبلت FE375CG را به یک گزینه مناسب برای افراد سخت گیر تبدیل کرده است.

100 کلمه: FE375CG  یک تبلت هفت اینچی از خانواده FonePad ایسوس با عمر باتری طولانی تا حداکثر 11 ساعت مفید است و با طراحی چشمگیر و رنگ های متنوع نظر هر مخاطبی را به خود جلب میکند. این تلفن هوشمند به یک پردازنده چهار هسته ای Atom ، یک گیگابایت حافظه و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است و از دو میکرو سیم کارت و شبکه 3G نیز پشتیبانی میکند. کیفیت بالای نمایشگر 7 اینچی با پنل IPS، فناوریهای صوتی و تصویری انحصاری ایسوس FE375CG  را به یکی از محبوبترین تبلت های موجود در بازار تبدیل کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب