امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8700 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دكتر همتی اعلام کرد؛

شعب، خط مقدم حفظ و تداوم اعتماد مردم به بانک ملی هستند / رعایت اخلاق و تكریم مشتریان یک اصل ضروری در بانک ملی است

خبرایران: دكتر همتی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک ملی ضمن تشریح برنامه های تحول بانک و اقدامات انجام گرفته برای ارتقاء جایگاه بانک ملی گفت: رعایت اخلاق و تكریم مشتریان یك اصل ضروری در بانك ملی است. اعتماد مردم به بانك ملی یك سرمایه بزرگ است و همكاران با تكریم مشتریان در حفظ این سرمایه بكوشند
شعب، خط مقدم حفظ و تداوم اعتماد مردم به بانک ملی هستند / رعایت اخلاق و تكریم مشتریان یک اصل ضروری در بانک ملی است

به گزارش خبرایران، دكتر همتی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک ملی در نشست صمیمانه با 600 نفر از رؤسای شعب این بانك در تهران ضمن تشریح برنامه های تحول بانك و اقدامات انجام گرفته برای ارتقاء جایگاه بانك ملی به سؤالات متعدد رؤسای شعب در یك محیط صمیمی پاسخ داد. در این جلسه كه اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران ارشد بانك نیز حضور داشتند اعضاء هیئت مدیره و معاونین مدیر عامل نیز برنامه ها و مطالب ضروری خود برای توسعه امور بانك را مطرح كردند.

دكتر همتی از روسای شعب خواست در هفته های پایانی سال بر تلاش خود افزوده و برای جذب بیشتر منابع و وصول مطالبات اقدام كنند.

مدیر عامل بانك تأكید كرد رعایت اخلاق و تكریم مشتریان یك اصل ضروری در بانك ملی است. اعتماد مردم به بانك ملی یك سرمایه بزرگ است و همكاران با تكریم مشتریان در حفظ این سرمایه بكوشند.

دكتز همتی تأكید كرد با تلاش شما و تك تك همكاران در سراسر كشور به حمداله روند امور بانك ملی بعد از مشكلات جدی كه با آن مواجه شد و به روی ریل اصلی برگشته و من از شما می خواهم سرعت حركت قطار پیشرفت و توسعه بانك ملی را افزایش دهید.

وی سودآوری بانك را عامل مهم توسعه آن دانست و همه اركان بانك را برای تلاش جدی در جهت بالا بردن درآمد بانك و افزایش بهره وری و سودآوری فراخواند.

وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته در حوزه وصول مطالبات و حقوقی بانك از ابتدای سال برای كاهش مطالبات معوق تأكید كرد خوشبختانه روند وصول و تعیین تكلیف مطالبات با كارگروه هایی كه تعیین شده است به خوبی پیش می رود و انشاءاله نتایج آن را تا پایان سال خواهیم دید.

وی رسیدگی به وضعیت معیشتی همكاران را از دغدغه های اصلی خود و هیئت مدیره یاد كرد و گفت: من از همه توان خود در این زمینه استفاده خواهم كرد و انشاءاله نتایج خوبی خواهیم گرفت.

در این نشست سه ساعته رؤسای شعب در یك فضای صمیمی مسائل و مشكلات و پیشنهادهای اصلاحی خود را برای بهتر كردن امور بانك مطرح كردند.

قبل از سخنان مدیر عامل آقایان برات كریمی معاون امور شعب مدیر عامل و علی رحیمی مدیر امور شعب تهران گزارشی از عملكرد شعب تهران و سراسر كشور را ارائه كردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب