امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8679 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با گرامیداشت سی و ششمین فجر انقلاب ؛

بزرگترین گردهمایی شطرنج کشور در شهرداری منطقه 11 تهران برگزار شد

خبرایران: صبح امروز نخستین و بزرگترین گردهمایی مسابقات شطرنج کشور ؛ در گرامیداشت سی و ششمین فجر انقلاب و با شعار "من محمد را دوست دارم " ؛ با حضور یکهزار نفر از شهروندان شطرنج باز مناطق 22 گانه شهر تهران در شهرداری منطقه 11 برگزار شد.
بزرگترین گردهمایی شطرنج کشور در شهرداری منطقه 11 تهران برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ،جشنواره همگانی شطرنج همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در حمایت از کمپین "من محمد را دوست دارم " با همکاری فدراسیون شطرنج؛ در محل مجموعه ورزشی  شهرداری منطقه 11 با حضور یکهزار نفر از شطرنج بازان در تمام گروه های سنی از 8  سال تا سالمندان برگزار شد.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 ، با بیان این که توجه به مبحث ورزش همگانی و ورزش شهروندی یکی از مهم ترین مقولات مدیریت شهری برای ارتقای سلامت و نشاط شهروندان است ؛ گفت: مدیریت شهری به نشاط و کیفیت اوقات فراغت ؛ با ایجاد ورزش در خانواده ها تأکید دارد و این گردهمایی بزرگ نیز در همین راستا برگزار شده است.

آبادیان تصریح کرد: شهرداری تهران ظرفیتی را در اختیار شهروندان قرار داده است که از وزارت ورزش وجوانان و  فدراسیون شطرنج دعوت می کنیم از این بستر استفاده نمایند.

شهردار منطقه 11 ابراز امیدواری کرد که ما حصل چنین برنامه هایی پرورش قهرمانان آینده آسیا و جهان  باشند.

سید محمد آقامیر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در آیین آغاز جشنواره همگانی شطرنج شهروندی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر ؛ به برنامه های شهرداری تهران در راستای گسترش ورزش همگانی برای افزایش نشاط و شادمانی شهروندان اشاره کرد و گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران در راستای تحقق" آسمان آبی ،زمین پاک "، برای سلامت مردم ؛برنامه هایی را با عنوان "ورزش برای همه در همه جا " ، در دست اجرا دارد .

 رییس سازمان ورزش شهرداری تهران استقبال یکهزار نفری شطرنج بازان شهر تهران را بی سابقه ترین گردهمایی شطرنج در سطح کشور عنوان و خاطر نشان کرد که در این همایش تمام گروه های سنی از کودکان 8 ساله تا سالمندان و پیشکسوتان دیده می شوند .

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین برنامه هایی بتواند نشاط و شادمانی را برای خانواده ها فراهم نماید.

جشنواره همگانی ورزش شهروندی روز سه شنبه 14 بهمن با حضور یکهزار نفر از شطرنج بازان شهر تهران ؛ در 15 گروه و در تمامی رده های سنی  و با حضور 40 داور از فدراسیون شطرنج ؛ برگزارو در پایان به 30 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب