امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8671 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حوزه هنری هم به جریان داوری شعر فجر پیوست

خبرایران: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کتابهای پیشنهادی خود را برای شرکت در مرحله نهایی داوری جشنواره شعر فجر اعلام کرد.
حوزه هنری هم به جریان داوری شعر فجر پیوست

 به گزارش خبرایران از پایگاه اطلاع رسانی نهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با ارسال نامه ای به دبیرخانه نهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر، کتابهای پیشنهادی خود را برای داوری در مرحله نهایی این دوره جشنواره  معرفی کرد.

کتابهای پیشنهادی حوزه هنری شامل کتابهای «ضد»، سروده فاضل نظری، «قبلاهای غمگین»، اثر آرش فرزام صفت و «زمستان از گریبان تو»، مجموعه شعرهای علیرضا رجبعلی زاده میشود که هر سه این کتابها، از تولیدات انتشارت سوره مهر هستند. حوزه هنری در بخش شعر کودک و نوجوان و کتابهای درباره شعر، پیشنهادی به مجری جشنواره ارائه نکرده است.

گفتنی است بر اساس آئین نامه اجرایی نهمین دوره جایزه شعر فجر، مجری جشنواره میتواند آثار پیشنهادی نهادها و اصناف فرهنگی را برای شرکت در مرحله نهایی داوری های جشنواره بین المللی شعر فجر دریافت کند. بر همین اساس، چندی پیش، مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، به عنوان مجری جشنواره بین المللی شعر فجر با ارسال نامه ای به اصناف و نهادهای فرهنگی از آنها خواسته بود تا آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در مرحله نهایی داوری نهمین دوره جشنواره بین اللملی شعر فجر اعلام کنند.

لازم به ذکر است پیش از این، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با ارسال نامه ای به دبیرخانه نهمین جشنواره شعر فجر، کتابهای پیشنهادی خود را اعلام کرده بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب