امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8663 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی اشرف افخمی؛

بانک صنعت و معدن در خدمت تولید و اشتغال است

خبرایران:رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل بانك صنعت ومعدن در مراسم افتتاح كارخانه عطرین نخ قم گفت : بانك صنعت ومعدن به عنوان یك بانك توسعه ای در خدمت تولید و اشتغال است و ما این امر را در سطح بانك ترویج می كنیم تا بتوانیم به پیشرفت و توسعه كشور كمك كنیم.
 بانک صنعت و معدن در خدمت تولید و اشتغال است

به گزارش خبرایران از پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت ومعدن ، علی اشرف افخمی در مراسم یاد شده كه با حضور استاندار قم ،رئیس مجلس شورای اسلامی واعضای هیأت مدیره این بانك برگزارشد نقش بانك صنعت ومعدن را در تأمین مالی طرح های صنعتی حائز اهمیت توصیف كرده و بیان داشت : آثار خدمات بانك ما در هر جای این كشور به چشم می خورد.
وی در این زمینه از طرح های سیمانی ، فولادی ، نیروگاهی و پتروشیمی یاد كرده و اعلام داشت : تنها در ٩ ماهه اول امسال ٣٦ طرح صنعتی با استفاده از تسهیلات بانك صنعت و معدن افتتاح شده و برای ٥ هزار نفر امكان اشتغال مستقیم ایجاد كرده است .
افخمی ضمن قدردانی از نگاه ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی به بخش صنعت افزود : تا پایان امسال ٢٢ طرح دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید و برای دو هزار و ٦٠٠ نفر امكان اشتغال ایجاد خواهد كرد.
به گفته وی بانك صنعت ومعدن تعامل بسیار خوبی با صندوق توسعه ملی داشته و علاوه بر این توانسته است از طریق خط اعتباری چین به تأمین مالی طرح های بزرگ صنعتی نظیر پتروشیمی مسجد سلیمان بپردازد كه اخیراً‌ برای اجرا به پیمانكار سپرده شده است .
مدیرعامل بانك صنعت و معدن گفت : ما با حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی تلاش می كنیم واحدهای كوچك و متوسط صنعتی را كه نقش زیادی در اشتغال زایی دارند در استان قم مورد پشتیبانی قرار دهیم.
افخمی از خط راه آهن تهران – قم – اصفهان كه با ٨/١ میلیارد سرمایه گذاری انجام خواهد شد به عنوان طرحی مهم نام برد كه توسط بانك صنعت و معدن تأمین مالی شده و تأثیر بسزایی در تكوین زیرساخت های صنعتی منطقه دارد.
وی در ادامه ، احداث نیروگاه قم را مورد اشاره قرار داد و تصریح كرد : این نیروگاه ٥٠٠ مگاواتی به عاملیت بانك صنعت و معدن و با همراهی گروه تدبیر احداث خواهد شد.
این مقام بانكی كشورمان اعلام كرد : ما به فعالیت های زیرساختی كشور وارد شده ایم ، فعالیت هایی نظیر شبكه راه آهن ، بنادر و هواپیمایی و امیدواریم بتوانیم از این طریق نقش خود را در توسعه كشور به خوبی ایفا كنیم .
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب