امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8629 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دریافت نمایندگی انحصاری شرکت ShinyBow توسط رایمند رایانه

خبرایران:شرکت رایمند رایانه، نماینده انحصاری شرکت ShinyBow تایوان، ارائه‌دهنده راهکارهای حرفه‌ای صدا و تصویر، در ایران شد که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت رایمند رایانه به شماره 88769095- 021 تماس گرفته و یا با مراجعه به وب‌ سایت این شرکت تایوانی به نشانی www.shinybow.com از محصولات آن دیدن کنند.
 دریافت نمایندگی انحصاری شرکت ShinyBow توسط رایمند رایانه

 به گزارش خبرایران به نقل ازمؤسسه دیده‌بان آی‌تی، شرکت رایمند رایانه، ارائه دهنده جامع کنترل و مدیریت یک‌پارچه دیتاسنترها، پس از تحقیقات فراوان و برگزاری جلسات گوناگون موفق به دریافت نمایندگی انحصاری شرکت Shiny Bow تایوان شد.

شرکت رایمند رایانه که اولین تولیدکننده کی وی ام سوئیچ در کشور نیز است از سال 1368 با نام ايران مانيتور در زمينه سخت‌افزار به‌ويژه مانيتور مشغول فعاليت شد و در سال 1374 به رايمند رايانه تغيير نام داد.

ShinyBow یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای حرفه‌ای صدا و تصویر است. این شرکت به ویژه در زمینه ساخت انواع مبدل‌ها، سوییچ‌های ماتریسی و همچنین انواع توسعه دهنده‌های صدا و تصویر فعالیت دارد و ارائه کننده بهترین تبدیل کننده‌های آنالوگ به دیجیتال است.

این شرکت تایوانی با بیست سال سابقه حضور در بازار فناوری اطلاعات و در اختیار داشتن کارخانه‌ای بزرگ و تیم تحقیقاتی پویا به یکی از بازیگران اصلی این حوزه تبدیل شده است.

این شرکت با فلسفه ارائه خدمات عالی، کنترل دقیق، ارتقای متناوب و مدیریت همیشگی محصولات در نمایشگاه CES سال 2015 در لاس وگاس نیز حضور داشته و به ارائه محصولات جدید خود در حوزه دستگاه‌های فوق حرفه‌ای مربوط به صدا و تصویر پرداخته است.

لازم به ذکر است که شرکت رایمند رایانه پیش از این نیز نمایندگی شرکت Aten تایوان را داشته که از سال 1979 تاکنون در عرصه تولید محصولات حرفه‌ای در زمینه تصویر و صدا فعال است و چندی پیش نیز یک نشست هم‌اندیشی توسط این شرکت و با حضور کارشناسان Aten و تعدادی از شرکت‌های فعال حوزه توزیع محصولات و راهکارها و مدیریت شبکه به‌همراه جمعی از اصحاب رسانه در تهران برگزار و به معرفی دستاوردهای فنی جدید این حوزه، تبیین سیاست‌های جدید کانال فروش، نمایش عملی و راهکارهای مدیریت یک‌پارچه و متمرکز مراکز داده و دیتاسنترها پرداخته شد که مورد استقبال فراوان فعالان حاضر در این هم‌اندیشی قرار گرفت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب