امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8626 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه فجر ؛

نمایشگاه عکس انقلاب در منطقه 21 برگزار می شود

خبرایران : مدیر اداره فرهنگی منطقه 21 از برگزاری ویژه برنامه های متنوع به مناسبت پاسداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح محلات منطقه خبر داد .
نمایشگاه عکس انقلاب در منطقه 21 برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، علی امید مقدم مدیر اداره فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر بیان داشت : همزمان با آغاز دهه  مبارک فجر برنامه های متنوعی از قبیل  فضا سازی سیمای بصری و آذین بندی مراکز فرهنگی و سرای محلات ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس منتخب ، برگزاری جشن انقلاب در سرای محلات و مرکز توانبخشی وردآورد در دستور کار این اداره قرار دارد .

وی همچنین از  برگزاری جشنواره غذا و کیک انقلاب ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز خبر داد و اظهار داشت :  برگزاری تورهای گردشگری ، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب ، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره گویی انقلاب نیز از دیگر برنامه های اداره فرهنگی منطقه 21 است .

مدیر اداره فرهنگی منطقه 21 در ادامه ضمن اشاره به اعزام شهروندان به مراسم یوم الله 22 بهمن گفت : تهیه و توزیع بسته های فرهنگی در بین شهروندان و اجرای برنامه های متنوع در این روز با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام ، جلب مشارکت مردم در اجرای برنامه ها نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام است .

مقدم همچنین تصریح کرد : برگزاري مراسم سخنراني و جشن دهة فجر تحت عنوان " فجر انقلاب اسلامي " در مساجد سطح منطقه با هدف تبيين آثار ، ارزشها و بركات انقلاب شكوهمند اسلامي در ايران
و نگاه و جايگاه حضرت امام خميني " ره " در انقلاب اسلامي در طول این دهه مبارک با مشارکت مساجد  اجرا خواهد شد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب