امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8624 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اسامي پذيرفته شدگان آزمون تأسيس شركتهاي حمل ونقل بين المللي اعلام شد

خبرایران : همزمان با آغاز دهه مبارك فجر و سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، اسامي 51 نفر از پذيرفته شدگان نوزدهمين دوره آزمون تأسيس شركتهاي حمل و نقل بين‌المللي كالا به ادارات كل حمل و نقل و پايانه‌هاي كشور اعلام شد
اسامي پذيرفته شدگان آزمون تأسيس شركتهاي حمل ونقل بين المللي اعلام شد

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي‌، محمدجوادعطرچيان مديركل دفتر ترانزيت و پايانه‌هاي مرزي با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به برنامه‌هاي اعلام شده قبلي، دراين دوره تعداد بيشتري از متقاضيان با توجه به مقتضيات اجتماعي و اقتصادي و همچنين حجم تقاضاي موجود در مقايسه با دوره‌هاي قبلي پذيرفته شده‌‌اند كه  قبول شدگان از 7 استان حمل ونقلي كشور شامل تهران‌، خراسان‌رضوي، آذربايجان شرقي، آذربايجان‌غربي ، هرمزگان ، سيستان و بلوچستان و خراسان شمالي مي‌باشند كه از بين پذيرفته شدگان 73 درصد آن را آقايان و 27 درصد مابقي را بانوان تشكيل مي‌دهند. همچنين  مدرك تحصيلي بيش از 76 درصد آنان ليسانس و بالاتر مي‌باشد. از حيث ميانگين سني داوطلبين بالغ بر 53 درصد بين 25 تا 35 سال و مابقي داراي بيش از 35 سال مي‌باشند.

مديركل دفتر ترانزيت و پايانه‌هاي مرزي افزود: اسامي پذيرفته شدگان از طريق بخش دسترسي سريع در سايت سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي به آدرس www.rmto.ir قابل مشاهده مي باشد.

عطرچيان تصريح  كرد: قبول شدگان مي‌توانند از هفته آينده با مراجعه به ادارات كل محل تقاضا وفق مواد 14 الي 18 فصل دوم شرايط و ضوابط تأسيس آيين‌نامه شركتهاي حمل و نقل بين‌المللي كالا و رعايت ساير ضوابط نسبت به تأسيس شركت اقدام نمايند.

وي خاطرنشان كرد: كليه شركت كنندگان در آزمون نيز مي‌تواننند از روز سه‌شنبه 14 بهمن ماه با مراجعه به آدرس http://transit.rmto.ir/pages/intcom Text.aspx  و با وارد كردن كد رهگيري كه در هنگام ثبت‌نام در اختيار متقاضيان قرار گرفته است، از كارنامه آزمون خود مطلع گردند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب