امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8482 تاریخ انتشار: شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تدوین مدل کسب و کار بانک توسعه تعاون

خبرایران : مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت : بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون باید نیازهای عام و خاص اتحادیه های و تعاونیها در استان خوزستان را شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرد و با افزایش تنوع و سرعت خدمات ، بهترین خدمت را در اختیار مشتریان خود به ویژه بخش تعاون قرار دهد.
تدوین مدل کسب و کار بانک توسعه تعاون

به گزارش خبرایران،  مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی با حضور روسای شعب استان خوزستان اظهار داشت : استان خوزستان دارای پتانسیلهای بالایی برای فعالیت نهادهای پولی و بانکی کشور می باشد و در این خصوص بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون باید نیازهای عام و خاص اتحادیه های و تعاونیها در استان را شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرد و با افزایش تنوع و سرعت خدمات ، بهترین خدمت را در اختیار مشتریان خود به ویژه بخش تعاون قرار دهد.

محمد علی سهمانی افزود : با استفاده از پتانسیلهای موجود ، سرمایه گذاریهای مولد و اشتغالزا از جمله محورها و اولویتهای بانک در تدوین استراتژیها و برنامه های عملیاتی بانک به شمار می آید .

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تدوین مدل کسب و کار و برنامه عملیاتی در این بانک خاطرنشان کرد : بانک توسعه تعاون به دنبال اجرای کامل محورهای برنامه های عملیاتی مشخص است تا با هدف گذاری معین ضمن پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان، ارزیابی دوره ای را نیز نسبت به تحقق اهداف داشته باشد تا کل سیستم در یک مسیر هدفمند حرکت كنند.

سهمانی با اشاره به عملکرد مثبت استان خوزستان با توجه به تحقق ۷۰ درصدی اهداف بانک افزود : این برآیند نشانگر تلاش نیروی انسانی جوان ، با انگیزه و تحصیلکرده است و از جمله برنامه های بانک آموزش نیروی انسانی در جهت رشد ، بالندگی و ارتقاء توانمندسازی بیشتر نیروی انسانی در تمام زمینه ها می باشد .

سهمانی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای و حمایتی است خاطرنشان کرد : ازجمله برنامه های جدی بانک بهبود شرایط و وضعیت سازمان در راستای این اهداف است تا با سرعت در مسیر رشد و توسعه جایگاه بانک و بخش تعاون تلاش نماید .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب