امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 847 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عباس جدیدی؛

برگزاری انتخابات فدراسیون ها تخلف است / باید منتظر استفساریه مجلس بمانیم

خبرایران : عباس جدیدی نامزد انتخابات فدراسیون کشتی گفت: انتخابات فدراسیون کشتی باید هنگامی برگزار شود که مجلس نظر خود را در این باره صادر کرده باشد. زیرا مسایلی که این روزها مطرح می کنند، فقط شیطنت است و وجاهت قانونی ندارد و برگزاری انتخابات با این شرایط تخلف است.
برگزاری انتخابات فدراسیون ها تخلف است / باید منتظر استفساریه مجلس بمانیم

به گزارش خبرایران، عباس جدیدی نامزد انتخابات فدراسیون کشتی گفت: انتخابات فدراسیون کشتی باید هنگامی برگزار شود که مجلس نظر خود را در این باره صادر کرده باشد. زیرا مسایلی که این روزها مطرح می کنند، فقط شیطنت است و وجاهت قانونی ندارد و برگزاری انتخابات با این شرایط تخلف است.

مجلس شورای اسلامی تنها منبع حقوقی و معتبر در این خصوص خواهد بود و ما منتظر استفساریه مجلس خواهیم ماند که انتخابات جنبه قانونی پیدا کند.

وی تصریح کرد که طرح این مساله که انتخابات برای تعیین روسای فدراسیون های ورزشی با نظر سازمان بازرسی کل کشور انجام می شود، از ابتدا اشتباه بوده است. در این باره فقط مجلس شورای اسلامی می تواند اظهارنظر داشته باشد و تنها منبع موثقی که می تواند ورود کند، مجلس است.

نامزد انتخابات فدراسیون کشتی با انتقاد از اظهارنظرهای غیر کارشناسی از سوی برخی ادارات کل وزارت ورزش و جوانان و سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: اظهارات این ادارات، فقط یک تعبیر سازمانی است و این مساله به طور حتم موجی را به وجود می آورد که از نظر اخلاقی درست نیست.

سید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با استناد به نامه ارسالی از طرف سازمان بازرسی کل کشور به وزارت ورزش و جوانان گفت که بر اساس این نامه افرادی که دارای مشاغل دولتی هستند، نمی توانند نامزد ریاست فدراسیون های ورزشی شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب