امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8384 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نخستین سمینار تکنولوژی ارتباط امن برگزار می‌شود

خبرایران: شرکت ارتباط امن با هدف معرفی راهکارهای جدید فناورانه، نخستین سمینار تکنولوژی را تحت عنوان EATS 2015 برگزار می‌کند.
نخستین سمینار تکنولوژی ارتباط امن برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران از موسسه دیده بان آی تی، شرکت ارتباط امن به عنوان ارائه دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات، رایانش ابری و محیط‌های مجازی نخستین سمینار تکنولوژی EATS 2015 را با حضور نمایندگان فروش و فعالان حوزه آی تی روز یکشنبه پنجم بهمن‌ماه در هتل پارسیان آزادی برگزار خواهد کرد.

هدف از برپایی این سمینار معرفی محصولات جدیدی نظیر راهکارهای امنیتی اویرا، فالکون گیز و 2X به متخصصان امنیت اطلاعات کشور است.

در این سمینار تخصصی که با اهدای گواهینامه همراه خواهد بود،  مباحثی ازجمله نشت داده ها و راهکارهای جلوگیری از آن، آشنایی با روش های حفاظت از نقاط انتهایی و روش ها و محصولات نوین مبارزه با تهدیدات فضای سایبری مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است ارتباط امن با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان، فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پررنگ‌تر کرده و به‌عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکارهای فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است.

آموزش دوره‌های مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشاوره به شرکت‌های ارائه دهنده راهکارهای امنیتی در راستای انتخاب محصول و راهکار مناسب، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک از جمله فعالیت‌های شرکت ارتباط امن است.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و حضور در سمینار می توانند با شماره تلفن 22864656 تماس حاصل نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب