امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8258 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثرخبرداد؛

طرح حمایت از تولیدکنندگان با جدیت پیگری خواهد شد/ موسسه اعتباری کوثر ازصنایع کوچک حمایت می کند

خبرایران : دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرگفت: موسسه اعتباری کوثر با ورود و حمایت از صنایع کوچک جزء مجموعه های پیشتاز در این امر شده و بنا داریم که با حمایت بیشتر از تولید کنندگان وظیفه خود را برای ارتقاء تولید انجام دهیم .
 طرح حمایت از تولیدکنندگان با جدیت پیگری خواهد شد/ موسسه اعتباری کوثر ازصنایع کوچک حمایت می کند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ همزمان با میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) در جلسه ای با حضور مدیران و کارکنان موسسه اعتباری کوثر استان آذربایجان شرقی ، دکتر رضایی با تبریک این اعیاد و تشریح وضعیت دوران جاهلیت و عظمت کار رسول مکرم اسلام در مبارزه با شرک و بت پرستی و جایگزین کردن برادری و عدالت در جامعه ، بر الگو گرفتن از پیامبری که هدف نهایی بعثت خود را ترویج مکارم اخلاق اعلام نموده اظهار اشت : اگر اخلاق حرفه ای یعنی رفتار با صداقت ، انگیزه ، امانتداری در محل کار ، اخلاق مشتری مداری یعنی اولویت دادن تکریم و احترام به مشتری در هر مجموعه ای  نباشد ، آن مجموعه موفق نخواهد بود .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با توجه به ادغام صندوق جوانان خیر در موسسه اعتباری کوثر در سال گذشته در همین ایام گفت : شاید کسی باور نمی کرد این صندوق چه از حیث انجام تعهدات به مردم و چه از نظر تعهدات نسبت به کارکنان که طیف وسیعی را تشکیل می دادند ، که دچار بحران شدیدی شده بود ، روزی به وضعیت عادی برگردد. اما این موسسه به فضل الهی و عنایات حضرت صدیقه طاهره(س) توانست با پرداخت دیون مردم و حفظ کارکنان که بخش اعظمی از آنها را شما تشکیل می دهید ، این مشکل را حل کند .

دکتر رضایی سپس به دیدار اخیر خود با مراجع عظام اشاره و عنوان کرد : بحمدالله ما حداقل سالی یکبار خدمت مراجع می رسیم و با استفاده از رهنمودهایشان سعی می کنیم دغدغه هایی که در امور بانکی دارند برطرف کنیم .

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با توصیه به مدیران و کارکنان شعب استان آذربایجان شرقی از آنها خواست به روند جذب منابع سرعت ببخشند و با اتحاد شیوه های موثر ، رتبه خود را در کشور ارتقاء بخشند ، ایشان با ارائه راه کارهایی نظیر ایجاد ارتباط تنگاتنگ با ائمه جمعه ، مسئولین استان ، مراکز فرهنگی ، اقتصادی و استفاده از دیدگاههای ایشان و به کارگیری این نظرات در فعالیت ها ، این اقدام را موثر در موفقیت به شمار آورد .  

رضایی آنگاه به بحث مهم تولید پرداخت و اظهار داشت : امروز توجه مردم به امر تولید ، موضوع بسیار مهمی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری(حفظه الله) و رئیس محترم جمهور و مسئولین کشور است که موسسه اعتباری کوثر با ورود و حمایت از صنایع کوچک جزء مجموعه های پیشتاز در این امر شد وان شاءالله بنا داریم که با حمایت بیشتر از تولید کنندگان وظیفه خود را برای ارتقاء تولید انجام دهیم و در همین راستا ساز و کارها آماده شده و طرح حمایت از تولید در دستور کار قرار گرفته که جزئیات آن در رسانه ها اعلام خواهد شد .

دکتر رضایی در خاتمه از زحمات آهن تن مدیر شعب استان آذربایجان شرقی تقدیر و اظهار امیدواری کرد این استان از جهت جذب منابع رتبه نخست را به خود اختصاص دهد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب