امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8191 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵؛

استرالیابا پیروزی آغاز کرد/ کویت گلباران شد/ سرود قهرمانی در ورزشگاه ملبورن طنین انداز شد

خبرایران: استرالیا در اولین بازی جام ملت‌های فوتبال آسیا ۲۰۱۵ مقابل کویت به پیروزی رسید.
استرالیابا پیروزی آغاز کرد/ کویت گلباران شد/ سرود قهرمانی در ورزشگاه ملبورن طنین انداز شد

به گزارش خبرایران، مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 امروز به میزبانی استرالیا و در ورزشگاه ملبورن از ساعت 12 و 30 دقیقه بین دو تیم استرالیا و کویت در گروه A با قضاوت روشن ایرماتوف آغاز شد و در نهایت بازی با نتیجه 4 بر یک به سود استرالیا به پایان رسید.

حسین فاضل در دقیقه هشتم بازی دروازه استرالیا را باز کرد تا هواداران میزبان را شوکه کند اما تیم کیهیل در دقیقه 33 بازی را به تساوی کشاند و در حالی که تنها یک دقیقه به پایان نیمه اول زمان باقی مانده بود، لونگو استرالیا را پیش انداخت.

با شروع نیمه دوم و در حالی که باد و باران ادامه داشت، استرالیا در دقیقه 60 صاحب یک موقعیت پنالتی شد و مایل جدیناک، کاپیتان این تیم گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تیم میزبان در حملات چندین باره خود تیرک دروازه کویت را چند بار به لرزه دراوردند و در نهایت در دقیقه 90+2 جیمز توریسی گل چهارم میزبان را به ثمر رساند.  هواداران تیم ملی استرالیا با این پیروزی پر گل سرود قهرمانی در ورزشگاه سر دادند.

این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود استرالیا به پایان رسید تا میزبان موقتا صدرنشین گروه A شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب