امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8178 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

صدور احکام ارتقای شغلی 137 هزار بازنشسته آموزش و پرورش / حل مشکل مربوط به کارکنان و اساتيد وزارت علوم

خبرایران: محمدعلي ابراهيم‌زاده معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری درباره مشکل 97 هزار بازنشسته آموزش و پرورش به احکام ارتقاي شغلي آنها صادر نشده بود، اظهار کرد: کارکنان آموزش و پرورش ساير مشمولان قانون مديريت خدمات کشوري، رتبه‌هايشان مشخص شده است.
صدور احکام ارتقای شغلی 137 هزار بازنشسته آموزش و پرورش / حل مشکل مربوط به کارکنان و اساتيد وزارت علوم

محمدعلي ابراهيم‌زاده معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: درج رتبه «خبره» و «عالي» براي اين دسته از بازنشستگان آموزش و پرورش به صدور مجوز از سوي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور منوط شده بود و نيازمند طي پروسه‌هايي بود اما در آموزش و پرورش بدون آنکه اين پروسه طي شود، احکام صادر شده بود. معاون فني صندوق بازنشستگي کشور با بيان اينکه از آموزش و پرورش خواستيم تا مجوز مربوط را از سازمان مديريت دريافت کند، گفت: اين مشکلات حل و مجوزهاي لازم از سوي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي صادر شده و احکام اين تعداد از بازنشستگان در حال صدور است.

ابراهيم‌زاده افزود: 97 هزار بازنشسته آموزش و پرورش با اين مشکل روبه‌رو بودند که 40 هزار نفر نيز به آنها اضافه شد. در واقع مي‌توان گفت اکنون احکام ارتقاي شغلي 137 هزار بازنشسته آموزش و پرورش در حال صدور است.

وي همچنين از حل مشکل مربوط به کارکنان و اساتيد وزارت علوم خبر داد و گفت: وزارت علوم و وزارت بهداشت براي چندين سال با مشکلاتي درگير بودند و چون مقرراتشان تغيير کرده بود امکان انطباق کامل اين احکام با مقررات وجود نداشت، اما اکنون احکام اساتيد وزارت علوم نيز انطابق قانوني پيدا کرده است. شمار اين افراد که مشکل مربوط به انطابق حکم‌شان حل شده، بالغ بر 20 تا 25 هزار نفر است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب