امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8149 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نسل جدید ماشین لباسشویی دوقلوی ال‌جی معرفی شد

خبرایران: نسل جدید لباسشویی‌ کمپانی ال‌جی شبیه به یخچال‌های جدید این شرکت از یک محفظه درون یک محفظه دیگر بهره می‌برد. این لباسشویی دوقلو به شما اجازه می‌دهد در درب جلویی لباس‌هایی را بشویید که ربطی به محفظه اصلی ندارند. در همین زمان می‌توانید مشغول به شست و شوی لباس‌های دیگر خود در محفظه اصلی محصول شوید.
نسل جدید ماشین لباسشویی دوقلوی ال‌جی معرفی شد

به گزارش خبرایران، شیوه کار این ماشین لباسشویی خلاقانه جدید ال‌جی به این صورت است که شما لباس‌های اصلی مثل شلوار جین خود را می‌توانید در محفظه اصلی لباسشویی و لباس‌های ظریف را در محفظه جلویی آن بشویید. اگر حجم‌ لباس‌های شما برای شستشو کم باشد می‌توانید از مخزن کوچک‌تر استفاده کنید تا در مصرف انرژی حداکثر صرفه جویی انجام شود.

به گفته ال‌جی با اینکه این محصول واحد است و شما هزینه خرید دو لباسشویی را پرداخت نمی‌کنید اما اگر یک لباسشویی دوقلوی قدیمی از ال‌جی دارید، می‌توانید به صورت جداگانه محفظه جلویی آن را خریداری کنید و بر روی لباسشویی دوقلوی ال‌جی خود قرار دهید. محل محفظه کلی ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی نیز تغییر کرده‌ است و حدود ۲۱ میلی‌متر بالاتر آمده و ۶ درجه تغییر کرده تا ارگنومی کلی دستگاه بهبود یابد.

ال‌جی موتور پیشرفته و ویژگی تشخیص هوشمند این محصول را تا ۱۰ سال گارانتی می‌کند. هنوز هیچ صحبتی از قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن این لباسشویی به میان نیامده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب