امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8143 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حمایت معاونت امور فرهنگی برگزار شد؛

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تخصصی حوزه دین با حضور 44 ناشر عرب

خبرایران: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تخصصی حوزه دین با حضور 44 ناشر بین‌المللی جهان عرب در مجتمع ناشران قم در حال برگزاری است.
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تخصصی حوزه دین با حضور 44 ناشر عرب

به گزارش  خبرایران از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تخصصی حوزه دین با حضور 44 ناشر بین المللی جهان عرب از سوریه، لبنان، عراق، اردن و مصر و 65 ناشر و نمایندگی نشر از داخل کشور در حال برگزاری است.

ناشران جهان عرب در این نمایشگاه 13 هزار و 400 عنوان کتاب را عرضه کرده‌اند و ناشران داخلی نیز 32 هزار و 800 عنوان کتاب را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 11 هزا رو 500 متر مربع و در 4 طبقه در مجتمع فرهنگی ناشران قم در خیابان معلم در حال برگزاری است. 

این نمایشگاه با حمایت‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و نزدیک به 500 میلیون تومان بن برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که در بین مراجعان توزیع خواهد شد. همچنین این کتاب‌ها با تخفیف 20 درصدی به فروش می‌رسند.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه با حضور سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی و آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در قم روز سه‌شنبه 11 دیماه افتتاح شد و تا تاریخ 20 دیماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب