امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8104 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سیلیکون پاور برنده جایزه نوآوری ملی تایوان و Creative Award 2014 شد

خبرایران: کمپانی سیلیکون پاور پیشرو در ارائه راه حل‌های ذخیره سازی حافظه در جهان ، دو جایزه معتبر نوآوری و خلاقیت ملی 2014 تایوان را برای دو فلش Firma F80/Jewel J80 و Unique 510/Jewel J05 ، دریافت کرد.
سیلیکون پاور برنده جایزه نوآوری ملی تایوان و Creative Award 2014 شد

 سیلیکون پاور با جلب نظر هیئت داوران توانست یک مدال طلا و یک مدال نقره از این رویداد کسب کند. هیئت داوران در این رابطه  اظهار داشتند که محصولات سیلیکون پاور با استانداردهای ایمنی متعدد سازگار بوده و کسب  جوایز طراحی بین المللی مانند جایزه طراحی reddot2014 ، جایزه طراحی پین طلایی 2013 و Taiwan Excellence Award 2014 تایید کننده این موضوع هستند.

سازمان نوآوری و خلاقیت ملی ، توسط دفتر مالکیت معنوی تایوان ( وزارت امور اقتصادی،  R.O.C ) برای تشویق در جهت بهبود در پژوهش ، توسعه و نوآوری از سال 2004 تشکیل شده است.  پس از چهار ماه ارزیابی دقیق ، سازمان نوآوری و خلاقیت ملی از 414 مورد 44 عدد را انتخاب و به شش طرح مدال طلا و به دوازده طرح مدال نقره اهداء کرد.

سیلیکون پاور متعهد است تا محصولاتی با کیفیت بالا همراه با بهترین طراحی  را فراهم آورد که دراین راه نائل به دریافت جوایز متعدد از مراکز بین المللی معتبر نیز شده است. سیلیکون پاور امید دارد  تا با ارائه محصولات بی مانندش رضایت کاربران خود را جلب نماید .

 

Firma F80 & Jewel J80 فلش مموری

فلش مموری Firma F80 USB 2.0  و Jewel J80 USB 3.0  با طراحی فوق العاده و ساخت هنری خود : با حالت مدور در انتهایش  کالایی را برای کاربران تولید کرده است تا به راحتی آن را در دستانشان بگیرند و یا اینکه آن را به دسته کلیدشان آویزان کنند. سطح Firma F80 & Jewel J80   با پوشش فلزی زیبایی پوشانده شده که دربرابر خش و اثر انگشت مقاوم است. علاوه بر این  Firma F80& Jewel J80  سازگار با محیط زیست بوده  و قابل تجزیه و بازیافت است.

 

فلش مموری Unique 510 & Jewel J05

فلش مموری Unique 510 & Jewel J05 به شکل قفل و با رنگ های روشن ساخته شده وشکلی جذاب و دوست داشتنی را برای  کاربرانش به نمایش می گذارد . Unique 510 and Jewel J05 از تکنولوژی Micro Chip on Board (COB) استفاده می کند که تا حد زیادی اندازه بدنه فلش مموری را کاهش داده است. طراحی خاص آن مانع از گم شدن درب آن می شود .

هر دو محصول یاد شده به صورت انحصاری توسط شرکت داده پرداز رایانه متین، نماینده انحصاری سیلیکون پاور در ایران توزیع می‌شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب