امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8098 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور بانک تجارت در چهارمین همایش سیاست‌های پولی

خبرایران: بانک تجارت با حمایت از «چهارمین همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید» و ارائه مقاله‌ای در پانل بانکداری الکترونیک، حضوری فعال در این همایش داشت.
حضور بانک تجارت در چهارمین همایش سیاست‌های پولی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک تجارت، در این همایش دوروزه که دوشنبه و سه‌شنبه هشتم و نهم دی ماه در موسسه عالی بانکداری برگزار شد، کریمی مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات الکترونیک بانک تجارت در عصر روز اول این همایش و در پانل بانکداری الکترونیک مقاله‌ای را با عنوان "چشم‌انداز بانکداری در 2020 " ارائه کرد.

وی در این مقاله با اشاره به سیر تکامل بانکداری، به تغییرات ایجاد شده در مدل کسب و کار بانک‌ها گفت: اینترنت در سال‌های افزایش نفوذ خود، مدل کسب و کار بانکی را نیز دستخوش تغییر کرد؛ به گونه‌ای که نقش سنتی بانک به عنوان "واسطه‌گر مالی" مورد چالش جدی قرار گرفته است.

"بانکداری همراه" و "رویکرد بانک ها در تقابل با شبکه‌های اجتماعی" از موضوعات دیگری بودند که کریمی به آن پرداخت. وی با بیان اینکه در مسیر این روند پرشتاب، شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی از نفوذ خود در جوامع استفاده و هر نوع کسب و کاری از جمله بانکداری را به خود جذب کرده‌اند، افزود: امروزه نفوذ و گسترش شبکه‌های اجتماعی، که خود کارکرد رسانه‌ای مهمی نیز یافته‌اند، برای کسب و کارها غیرقابل چشم‌پوشی است.

مدیر امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات نوین بانک تجارت در ادامه همچنین به رشد قابل توجه استفاده از بانکداری اینترنتی با موبایل اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به این تغییرات عمده در فضای کسب و کار، بانک‌ها باید برای حفظ نقش خود در آینده اقتصاد کشور، به سرعت خود را با تغییرات تطبیق داده و با به روز رسانی نوع نگرش و همچنین فراهم‌سازی بستر نرم افزاری و امکانات لازم، خود را برای بانکداری در 2020 آماده سازند.

گفتنی است، بانک تجارت همچنین با ایجاد غرفه خدمات نوین و ارتباط مشتریان به معرفی آخرین خدمات الکترونیک بانک تجارت به شرکت کنندگان در چهارمین همایش سیاست‌های پولی پرداخت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب