امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8075 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ؛

ناشران دیجیتال می توانند در نمایشگاه Cebit 2015 حضور فعال داشته باشند

خبرایران : رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: ناشران برتر دیجیتال کشور می توانند در نمایشگاه Cebit 2015 آلمان حضور داشته باشند.
ناشران دیجیتال می توانند در نمایشگاه Cebit 2015 حضور فعال داشته باشند

به گزارش خبرایران، مرتضی موسویان، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اعلام کرد: تمامی ناشرین دیجیتال کشور که محصولی با قابلیت صادرات در بازارهای جهانی دارند می توانند برای حضور در نمایشگاه کامپیوتر هانوفر آلمان (Cebit 2015) که از تاریخ 25 الی 29 اسفندماه سال جاری برگزار می شود، ثبت نام و اعلام آمادگی نمایند.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت های موجود، ناشرین دیجیتال می بایست محصولات و خدمات مورد نظر خود را برای عرضه در این نمایشگاه معرفی نمایند تا پس از بررسی کارشناسی، برترین محصولات و خدمات جهت حضور در پاویون اختصاصی ج.ا. ایران انتخاب شود. ناشرین محترم می توانند برای اعلام آمادگی  و معرفی محصول، از پنل اختصاصی خود به نشانی login.saramad.ir اقدام نمایند.

همچنین سایر اطلاعات نمایشگاه، شرایط و مبالغ پرداختی پس از بررسی محصولات و اطلاعات ناشرین و تأیید مرکز به اطلاع شرکت کنندگان نهایی خواهد رسید.

گفتنی است پاویون اختصاصی ج.ا.ایران در نمایشگاه کامپیوتر هانوفر آلمان با همکاری اتاق بازرگانی و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی سازمان های دیگر برگزار می گردد.

لازم به یادآوری است، این رویداد برای بیست و هشتمین سال متوالی در تاریخ ۱۶ الی ۲۰ مارس سال ۲۰۱۵ برابر با ۲۵ الی ۲۹ اسفندماه سال جاری با حضور بیش از ۴۲۰۰ غرفه از ۷۰ کشور دنیا برگزار خواهد شد و میزبان بیش از ۳۵۰ هزار بازدیدکننده متخصص بویژه پیشگامان و فعالان علوم کامپیوتر، ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات از ۱۲۰ کشور مختلف جهان خواهد بود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب