امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7969 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید نماینده مردم شهرستان نقده از نگارخانه فرهنگسرای بهمن؛

سولدوز جلوه گاه هنرهای تجسمی

خبرایران : نمایشگاه هنرهای تجسمی وصنایع چوب هنرمندان شهرستان نقده با عنوان«سولدوز» با حضورنماینده محترم مجلس شورای اسلامی درفرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
 سولدوز جلوه گاه هنرهای تجسمی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ مهندس عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و دکتر محمد امین رضا زاده مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور عصر روز یکشنبه 7 دی ماه با حضور در فرهنگسرای بهمن از نمایشگاه سولدوز بازدیدخواهند کرد.

این نمایشگاه شامل بيش از١٠٠ تابلو اثر از برگزیده آثار اسماعیل رهسپار، رامین عباس نژاد، حسن خزایی و فرامرز تیمورنژاد از هنرمندان شهرستان نقده است که تا نیمه دی ماه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته شده است .

گفتنی است؛ رامین عباس نژاد متولد 1359 در رشته ساخت و طراحی تندیس و المان های شهری چندین سال فعالیت داشته و اخیرا در نمایشگاههای مختلف داخل و خارج از کشور به صورت انفرادی و گروهی شرکت داشته و شیوه جدیدی از هنر معرق و مشبک و خطوط خوشنویسی را بر روی تخته چوب بزرگ اجرا کرده است.

حسن خزائی دانش آموخته فوق ممتاز رشته خوشنویسی دیگر هنرمند این نمایشگاه است که مدت 15 سال به صورت حرفه ای در رشته صنایع دستی و هنر های تجسمی فعالیت دارد . شرکت در بیش از10 نمایشگاه گروهی صنایع دستی داخلی و خارجی و کسب  مقام برگزیده بخش صنایع دستی کشور در سال 1387 تبریز و مقام دوم کشوری بخش تندیس در سال 1390 ایلام از افتخارات این هنرمند جوان است.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه  بجز ايام تعطيل ازساعت ٩ تا ١7 می توانند به نشانی ضلع جنوبی میدان بهمن، گالری شماره یک فرهنگسرای بهمن مراجعه کنندو یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180  تماس گرفته و یا از سایت http://bahman.farhangsara.ir بازدیدکنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب