امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7968 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت:

تقدیر از نقش شرکت مخابرات استان تهران در اجرای طرح همکدسازی

خبرایران:معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعالیت های ویژه مخابرات استان تهران در خصوص اجرای طرح همکدسازی تلفن ثابت قدردانی کرد.
تقدیر از نقش شرکت مخابرات استان تهران در اجرای طرح همکدسازی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مهندس خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت در مراسم افتتاحیه همکدسازی شبکه تلفن ثابت از فعالیت ها و نقش ویژه شرکت مخابرات استان تهران در اجرای موفق همکدسازی شبکه تلفن ثابت قدردانی کرد.
براساس همین گزارش، مهندس ابراهیمی صدرآبادی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش شرکت مخابرات استان تهران در اجرای طرح همکدسازی گفت: طرح ملی همکدسازی در کشور حاصل تلاش همکاری شرکت ارتباطات ثابت، شرکت مخابرات استان ها و تمامی کارکنان متخصص شرکت در این زمینه و تامین منابع مالی مورد نیاز می باشد.
وی ضمن تقدیر از مهندس صادقی عضو هیت مدیره شرکت مخابرات استان تهران در مراسم جشن پایان همکدسازی افزود: طرح ملی همکدسازی در کشور با هزینه عملیاتی بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان توسط 4 هزار و 315 نفر از کارکنان متخصص شرکت مخابرات ایران به اجرا در آمد که نتیجه آن کاهش کدها از 187 به 31 کد و تعداد زون ها از 300 به 93 زون می باشد.
او عنوان کرد: استان تهران در تاریخ 17 آذرماه سال 80 به عنوان اولین استان و ایلام در 13 آذرماه 93 به عنوان آخرین استان، همکد شدند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب