امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7963 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم معاون رییس رسانه ملی در امور سیما؛

مدیر کل امور نمایش سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد/ تمرکز برنامه های نمایشی شبکه های تلویزیونی در یک اداره کل/ «معصوم زادگان» از سیمافیلم رفت

خبرایران: محمودرضا تخشید با حکم معاون رییس رسانه ملی در امور سیما، به سمت مدیر کل امور نمایش سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب و مدیریت سیما فیلم و امور نمایش الف ویژه سیما از معصوم‌زادگان و فنائیان گرفته شد.
مدیر کل امور نمایش سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد/ تمرکز برنامه های نمایشی شبکه های تلویزیونی در یک اداره کل/ «معصوم زادگان» از سیمافیلم رفت

به گزارش خبرایران، در این حکم علی‌اصغر پورمحمدی خطاب به محمودرضا تخشید آورده است:

نظر به تعهد، تدین و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در رسانه ملی، به ویژه در تولید آثار مفید، جذاب و اثرگذار نمایشی، به موجب این حکم به سمت «مدیر کل امور نمایش سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

ساماندهی یکپارچه برنامه‌های نمایشی به لحاظ روند تولید، موضوع، محتوا و ساختار، با هدف ارتقاء سطح کیفی تولیدات و بر اساس اهداف و سیاست های رسانه ملی و مأموریت های شبکه‌ها؛ از مهم‌ترین ضرورت‌های تشکیل اداره کل نمایش سیما است. با توجه به این ضرورت، اهم مأموریت های جناب‌عالی بدین شرح اعلام می‌شود:

۱- دریافت ایده‌ها، طرح‌ها و متون نمایشی از شبکه‌ها برای بررسی و تصویب.

۲- بازنویسی روند تولید آثار نمایشی از ایده تا پخش.

۳- تعیین مدیران گروه‌های فیلم و سریال با هماهنگی مدیران محترم شبکه‌ها.

۴- تشکیل شوراهای طرح و برنامه برای بررسی و تصویب متون نمایشی.

۵- تشکیل شورای برآورد، بودجه و ارزیابی فنی و تولید، برای آثار نمایشی.

۶- نظارت مستمر بر تولید آثار نمایشی از مرحله تصویب تا پایان تولید با هدف انطباق آثار تولیدی با اهداف و سیاست‌های رسانه ملی.

انتظار دارد با توکل به خداوند بزرگ، بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و استفاده از دانش و تجربیات اهل فن و هنر و همراهی‌ مدیران محترم شبکه‌ها در تولید آثار نمایشی فاخر که دربرگیرند مؤلفه‌های دین، اخلاق، آگاهی و امید و همچنین نشاط‌بخش باشد، اهتمام شایسته‌ای داشته باشید.

پورمحمدی همچنین در این حکم از زحمات و خدمات ارزشمند محمدرضا معصوم‌زادگان در طول تصدی مدیریت سیمافیلم و تاجبخش فنائیان برای مدیریت امور نمایش الف ویژه سیما قدردانی کرد و توفیق ایشان را برای اعتلای فرهنگ غنی اسلام و ایران از خداوند بزرگ مسألت داشته است.

محمود رضا تخشید متولد ۱۳۴۶ و فارغ التحصیل جامعه شناسی از دانشگاه شهید بهشتی در مقطع کارشناسی ارشد است و پیش از این تهیه کننده برنامه‌های گفتگوی خانواده (۷۵ – ۷۳)، مدیر سیمای خانواده، مدیر برنامه‌های نمایشی خانواده، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران (۴ سال)، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه (۱۰ سال) و  مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در چین بوده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب