امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7929 تاریخ انتشار: شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای رایگان طرح غربالگری دیابت در منطقه 10 تهران

خبر ایران : شهردار منطقه 10 از استقرار اتوبوس سیار و اجرای رایگان طرح غربالگری دیابت به مدت 10 روز از 6 تا 15 دی ماه در مقابل مجموعه فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور خبر داد.
اجرای رایگان طرح غربالگری دیابت در منطقه 10 تهران
به گزارش خبر ایران فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری منطقه جلب مشارکت شهروندان به منظورحفظ و ارتقای سلامت جامعه است. در همین راستا اداره سلامت منطقه با هدف ارایه خدمات حمایتی و اجتماعی سلامت محور، آموزش همگانی، فرهنگ سازی‌ و اطلاع‌رسانی درخصوص پیشگیری از بیماری دیابت، تمهیدات و برنامه‌های گوناگونی را با تاکید بر بهره‌گیری از مشارکت داوطلبانه شهروندان به صورت محله ای و مشارکت نواحی سه گانه و خانه های سلامت پیش‌بینی و اجرا کرده است.

وی افزود: اتوبوس سیار دیابت با حضور تیم مشاوره پزشکی در مقابل مجتمع فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور مستقر می شود و از روز 6 تا 15 دی ماه از ساعت 9 صبح تا 16 با هدف شناسایی افراد دیابتی، ارائه مشاوره و ویزیت رایگان، تست قند خون و فشار خون برای کنترل و پیشگیری بیماری دیابت، مشاوره تغذیه و ... به شهروندان خدمات رایگان ارائه می دهد.به گفته شهردار منطقه، در این اتوبوس علاوه بر تست قند خون، پزشک متخصص به ارائه توضیحات و مشاوره خواهد پرداخت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب