امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7859 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان بانک شهر

خبر ایران :مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر، از افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان این بانک خبر داد
افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان بانک شهر
به گزارش خبرایران محمودی با اشاره به مبنای شکل گیری سامانه نظارت مردمی در بانک شهراظهار کرد‌: این سامانه بر مبنای توسعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف نظارت بیشتر مردم بر عملکرد بانک راه اندازی شد و از زمان شکل گیری تا کنون توانسته است ارتباط موثرو دو سویه ای با مردم، مشتریان و سهامداران داشته باشد.وی افزود‌: راه اندازی سامانه 8655 نقش موثری در سالم سازی محیط و پیشگیری از فسادهای مالی ،شفافیت مالی و پاسخگویی بیشتر به مشتریان در بانک شهر داشته است . مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر تصریح کرد‌: از اردیبهشت ماه امسال تا کنون 84 هزار تماس به این سامانه گرفته شده است که 14هزار تماس در حوزه نظارت وبازرسی بوده است و 84 درصد معاونان و مدیران به موضوعات رسیدگی کرده اند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب