امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7833 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

۱۷ تا ۲۳ دی ماه سال جاری؛

دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران برگزار می شود

خبرایران : دومین «هفته موسیقی تلفیقی تهران»، ۱۷ تا ۲۳ دی ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاران برگزار می‌شود.
دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران برگزار می شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی این مجموعه، دومین «هفته موسیقی تلفیقی تهران» توسط خانه هنرهای شهری و با حضور چهره‌های شاخص این جریان هنری برگزار می‌شود.

اولین هفته موسیقی تلفیقی اسفندماه سال ۱۳۹۱ در فرهنگسرای نیاوران با حضور گروه‌ها و چهره‌هایی همچون پی‌تر سلیمانی‌پور، پویا نیک‌پور، دارا دارایی، گروه کامنت، گروه پالت، گروه نایما و گروه مانو‌ها برگزار شد که مورد توجه علاقمندان موسیقی قرار گرفت. و حالا در دوره دوم این هفته موسیقایی قرار است به شکل جدی‌تر صدای این جریان هنری به گوش مخاطبانش برسد.

«هفته موسیقی تلفیقی تهران» به آن دسته از گروههای موسیقی اختصاص دارد که در فضای توسعه نیافته و محدود تنوع موسیقی در ایران، سعی در ایجاد صداهای تازه کرده‌اند و با امتزاج طیف وسیعی از ژانرهای موسیقی، عرصه شنیدن در ایران را توسعه بخشیدند. این گروه‌ها عموما در فضای موسیقی غیر رسمی و در محافل دوستانه شکل گرفتند و رفته رفته با پشتکار و استمرار در فعالیت‌های گروهی، به سالن‌ها و صحنه‌های حرفه‌ای راه یافتند. هنرمندان فعال در این گروه‌ها از شاخص‌ترین نوازندگان امروز موسیقی ایران هستند که کمتر امکان اجرای زنده آثار شخصی خود را پیدا می‌کنند و این هفته موسیقایی بر آن است تا بیان شخصی این هنرمندان را به سمع و نظر علاقمندان موسیقی برساند.

شایان ذکر است که روز چهارشنبه سوم دی‌ماه ساعت ۱۱ صبح در فرهنگسرای نیاوران طی یک نشست خبری با حضور نمایندگان گروه‌های موسیقی حاضر در این رویداد، جزئیات و چگونگی برگزاری دومین «هفته موسیقی تلفیقی تهران» تشریح می‌شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب