امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7802 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتخاری در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب مطرح کرد/1؛

حجاب و عفاف از مسئله‌ هسته‌ای برای ما مهمتر است/ انحراف در ذائقه و سلیقه‌ها موجب بی‌حجابی می‌شود

خبرایران: لاله افتخاری نماینده‌ مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حجاب و عفاف ما از مسئله‌ هسته‌ای برایمان مهمتر بوده و این مسئله در جهان شناخته شده و انحراف در ذائقه و سلیقه‌ها موجب بی‌حجابی می‌شود.
حجاب و عفاف از مسئله‌ هسته‌ای برای ما مهمتر است/ انحراف در ذائقه و سلیقه‌ها موجب بی‌حجابی می‌شود

به گزارش خبرنگارخبرایران، طی مراسمی هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب صبح امروز با حضور «لاله افتخاری»، نماینده‌ مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ،«علی مرادخانی» معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،«حمید قبادی» دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس واصحاب رسانه در مصلای تهران افتتاح شد.

بنابراین گزارش درابتدای این مراسم«علی مرادخانی» معاون هنری وزارت ارشاد،«لاله افتخاری»، نماینده‌ مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و«حمید قبادی» دبیر کارگروه مد و لباس از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند و سپس «لاله افتخاری»، نماینده‌ مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهارداشت: پیام دختر حضرت اباعبدالله که در آن اسارت به اینکه حجاب را از آن‌ها گرفته بودند اعتراض داشت، به گوش اهل حجاب و عفاف رسیده است. حجاب و عفاف ما از مسئله‌ هسته‌ای برایمان مهمتر بوده و این مسئله در جهان شناخته شده و انحراف در ذائقه و سلیقه‌ها موجب بی‌حجابی می‌شود. هرچند که این نمایشگاه محدود و مختصر، اما بسیار خوب و در حال پیشرفت است. ما در مجلس شورای اسلامی مطمئنا از این گونه اقدامات و فعالیت‌ها حمایت خواهیم کرد.

این نماینده‌ مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همسر و فرزند شهید است، گفت: من باید در این گونه اقدامات پیش قدم باشم و ساعت ۶ صبح امروز با بالاترین مقامات کشور جلسه‌ای داشتیم که در آن جلسه مسائل مهمی مطرح شد که یکی از آن‌ها تلاش برای بیرون آوردن کشور از رکود بود.

وی ادامه داد: سند امنیت ملی ما و بانوان ما مسئله‌ عفاف و حجاب است، طرح‌هایی که از آن سوی آب‌ها آورده می‌شود و در جامعه ترویج می‌یابد موجب بی حجابی و خشونت علیه زنان می‌شود.

افتخاری با اشاره به دستور قرآن کریم در خصوص عفاف و حجاب، گفت: قرآن حجاب و پوشش سراسری را لازمه امنیت بانوان می‌داند و برای حفظ زنان جامعه به آن دستور داده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب