امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7792 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رمضانعلی حیدری خلیلی سرپرست بنیاد سینمایی فارابی شد

خبرایران: محمدرضا جعفری جلوه در پی کوچک سازی بنیاد سینمایی فارابی و پیشنهاد رئیس سازمان صدا و سیما از این بنیاد خداحافظی کرد و رمضانعلی حیدری خلیلی سرپرست فارابی شد.
رمضانعلی حیدری خلیلی سرپرست بنیاد سینمایی فارابی شد
به گزارش خبر ایران، روز پنج شنبه در آخرین روز کاری هفته گذشته مهندس محمدرضا جعفری جلوه از سمت ریاست بنیاد سینمایی فارابی کناره گیری و از همکارانش در این بنیاد خداحافظی کرد او یکی از کارمندان رسانه ملی است با توجه به سیاست سازمان سینمایی که کوچک سازی بنیاد سینمایی فارابی بود  میان ماندن و پیشنهادی که از سوی ریاست سازمان صدا و سیما به ایشان ارایه شد، رفتن به سازمان صدا و سیما را ترجیح داد. بنابر پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس، محمد احسانی معاون آثار سینمایی و سمعی بصری  تا آخر آذرماه در این سمت مشغول به کار خواهد بود و باید در این روزهای باقی مانده رئیس سازمان سینمایی فردی را برای احراز این پست در نظر بگیرد به همین دلیل حجت الله ایوبی قصد دارد بنیاد سینمایی فارابی را با حضور سرپرست که احتمالا رمضانعلی حیدری خلیلی (مشاور راهبردی سازمان سینمایی) اداره کند و تمام تلاش خود را برای انتخاب مدیری برای پست معاونت آثار سیمایی و سمعی و بصری معطوف خواهد کرد. رایزنی های زیادی با مدیران رسانه ملی از جمله مهدی فرجی (شبکه 1)، حسین کرمی (شبکه تماشا) صورت گرفته است اما این افراد از حضور در بدنه سینمای کشور خودداری کردند.

براساس این گزارش، در حال حاضر سیدمحمد مهدی طباطبایی نژاد تنها گزینه‌ای است که پس از انصراف مدیران رسانه ملی برای احراز پست معاونت آثار مطرح است.

با پیگیری‌های خبرنگار سینمایی فارس، رئیس سازمان سینمایی در پی کوچک سازی سازمان سینمایی که یکی از سیاست های اصلی او به شمار می آید قصد دارد اداره سینما فرهنگ _ که زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی _ را  از این بنیاد منفک و اداره آن را  زیرمجموعه موسسه سینما شهر قرار دهد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب