امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7741 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديركل روابط عمومي وزارت نفت؛

نمايشگاه اهواز يكي از نمايشگاههاي موفق در عرصه صنعت نفت است

خبرایران : مديركل روابط عمومي وزارت نفت گفت: نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان يكي از نمايشگاه هاي موفق در عرصه اين صنعت است.
نمايشگاه اهواز يكي از نمايشگاههاي موفق در عرصه صنعت نفت است

به گزارش خبرایران از پايگاه اطلاع رساني وزارت نفت (MOP)،در مناطق نفتخيز جنوب، اكبر نعمت الهي در بازديد از اين نمايشگاه، افزود: نمايشگاههاي تخصصي در شناسايي توانمنديها و ظرفيتهاي سازندگان داخلي نقش مهمي دارند.

وي اظهار كرد: نمايشگاه نفت يكي از رويدادهاي تاثيرگذاري است كه هر ساله برگزار مي شود و تلاش داريم تا  همسو با نمايشگاههاي بزرگ موجود، نمايشگاههاي ديگري نيز با موضوعهاي ويژه و تخصصي تر در تهران و شهرستانها برگزار كنيم.

نعمت الهي گفت: نمايشگاهها محل مناسبي براي هم افزايي ميان كارفرمايان و پيمانكاران هستند تا با شناخت بيشتر از يكديگر در زمينه اجراي پروژه هاي بزرگ همكاري و همياري نمايند.

مديركل روابط عمومي وزارت نفت افزود: حضور شركتهاي سازنده و صنعتگران در نمايشگاه سبب شناخت آنان از توانمندي هاي يكديگر و آشنايي شركتهاي نفتي با كميت و كيفيت محصولات توليد داخل و توانايي شركتها در تامين نيازهاي بخشهاي مختلف اين صنعت مي شود.

وي اظهار كرد: تعامل ميان سازندگان قطعات و تجهيزات و مجموعه هاي صنعت نفت، اين فرصت را فراهم مي آورد تا در باره شتاب بخشيدن به اجراي پروژه ها اقدامهاي موثري صورت پذيرد.

نعمت الهي گفت: شناخت كارفرما از پيمانكار و پيمانكار از كارفرما و طرح نيازها و توانمندي ها از مولفه هاي خروجي نمايشگاه است كه حاصل آن عقد قراردادها، سفارشهاي ساخت و بهبود كيفيت توليدات در فرآيند ساخت مي شود .

مديركل روابط عمومي وزارت نفت روند رو به رشد مشاركت شركتها، سازندگان و مراكز علمي و پژوهشي در نمايشگاههاي صنعت نفت و تنوع و سطح توليد قطعات و تجهيزات ساخت داخل و تعدد تفاهمنامه هاي همكاري را نشان دهنده اهميت و موفقيت اين رويداد عنوان كرد.

نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان روز شنبه (15 آذز) با حضور معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي نفت ايران در محل نمايشگاه بين المللي خوزستان در اهواز گشايش يافت.

اين نمايشگاه كه به همت شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت ملي حفاري ايران با حضور شركت هاي سازنده داخلي و دانش بنيان، مراكز علمي و پژوهشي و شركت هاي زير مجموعه چهار شركت اصلي وزارت نفت برگزار شده تا روز سه شنبه (18 آذر ) داير است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب