امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7700 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تمدید مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره عكس «ما می‌توانیم»

خبرایران : دبیرخانه جشنواره‌های حوزه هنری مهلت ثبت نام و ارسال آثار هشتمین جشنواره سراسری عكس «ما می‌توانیم» را به مدت ۱۰ روز تمدید كرد.
تمدید مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره عكس «ما می‌توانیم»

به گزارش خبرایران از حوزه هنری، دبیرخانه جشنواره‌های حوزه هنری با توجه به پایان مهلت ارسال آثار هشتمین جشنواره سراسری عكس «ما می‌توانیم» كه پیش‌تر ۲۰ آذر اعلام شده بود این مهلت را تا ۳۰ آذر تمدید كرد.

بنا براین گزارش، دبیرخانه با توجه به استقبال بی‌نظیر شركت كنندگان از جشنواره و برای پویایی و حضور حداكثری شركت كنندگان تصمیم به تمدید آن گرفت.

لازم به ذكر است موضوعات این دوره از جشنواره را تلاش و پیشرفت در زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی، صنعت، تكنولوژی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... در بر می‌گیرد كه به نوعی بر بسیاری از زیبایی‌های پنهان و آشكاری كه به بركت انقلاب اسلامی و تلاش‌های بی‌دریغ مردم ما شكل گرفته است، اشاره دارد.

گفتنی ست؛ مراسم افتتاح و معرفی آثار برگزیده جشنواره در دی ماه ۹۳ است و هنرمندان می‌توانند تا ۳۰ آذر با مراجعه به سایت www. artfest. ir نسبت به ثبت نام فرم اینترنتی و ارسال آثار خود اقدام كنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب