امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7605 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آسیاتک خبرداد؛

برنامه آسیاتک در الکامپ حفظ جایگاه‌مان است/ ارائه تخفیفات 30 درصدی آسیاتک در الکامپ

خبرایران: محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک گفت: از آنجایی که نیاز به حضور پررنگ شرکت ها در بازار احساس می شود، برنامه آسیاتک در نمایشگاه الکامپ حفظ جایگاه خودش است.
برنامه آسیاتک در الکامپ حفظ جایگاه‌مان است/ ارائه تخفیفات 30 درصدی آسیاتک در الکامپ

به گزارش خبرایران از ستاد خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، «محمدعلی یوسفی زاده» مدیرعامل شرکت آسیاتک درباره نمایشگاه الکامپ گفت: نمایشگاه الکامپ یکی از اتفاقات خوب در حوزه IT است که وظیفه همه فعالان حوزه، در بخش های سخت افزار، نرم افزار و خدماتی است که از آن حمایت کنند و انتظار ما این است که پس از این همه سال برگزاری آن، راه درستی برای برگزاری آن وجود داشته باشد تا شرکت ها به آسانی و با شرایط ایده آل در آن حضور یابند.
وی با اشاره به برخی کم و کاستی های این دوره نمایشگاه الکامپ، در این باره توضیح داد: این نوع شرایط هر سال چالشهای زیادی برای این صنف ایجاد می کند، البیته به نظر من اصل ماجرا این است که شرکت ها باید خارج از مسائل صنفی و اجرایی عمل کنند و نباید بگذارند مسائل و مشکلات در بخش اجراییات، اصل را زیر سوال ببرد. به نظر من وظیفه مسولان این است که خیلی زودتر مساله موجود را حل کنند تا شرکت ها درگیر ماجرا نشوند.
یوسفی زاده در ادامه درباره برنامه ویژه آسیاتک در نمایشگاه الکامپ امسال گفت: امسال سالی حیاتی برای آسیاتک و همه شرکت‌های PAP به دلیل صدور پروانه جدید است که ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. از آنجایی که نیاز به حضور پررنگ شرکت ها در بازار احساس می شود، برنامه آسیاتک در نمایشگاه الکامپ حفظ جایگاه خودش است. ما در چند سال گذشته مسیری را طی کردیم و وظیفه خودمان می دانیم تعالی و کیفیت را سرلوحه قرار دهیم.
وی با بیان اینکه در یک سال گذشته روی بحث مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان آسیاتک کار شده است، گفت: ما جزء شرکت هایی هستیم که سریع مراحل تعالی را طی کردیم تا آنجا که توانستیم در ارزیابی سالانه اپراتورهای برتر ICT کشور که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود به عنوان بهترین ارائه‌دهنده خدمات ADSL کشور شناخته شویم و در راستای این مهم، قصد داریم تداوم داشته باشیم.
وی ادامه داد :همچنین چون دامنه مشتریان مان روز به روز در حال افزایش است، باید بتوانیم خدماتی را که به آنها ارائه می دهیم به نحوی کنترل کنیم که با توجه به افزایش تعداد مشتریان نه تنها سابقه کیفی خود را زیر سوال نبریم، بلکه بر کیفیت خدمات و سرویسی که ارایه می دهیم هم بیفزاییم.
مدیرعامل آسیاتک به دو هدف اصلی این شرکت در الکامپ یعنی فروش بیشتر و ارائه شیوه جدیدی از روش دسترسی مردم، اشاره کرد و افزود: در یکسال گذشته هر روز یک مرکز مخابراتی جدید را در کشور راه اندازی کردیم که این معنی سرمایه گذاری ملی است.
وی در پایان درباره برخی برنامه های آسیاتک در نمایشگاه بیستم الکامپ بیان کرد: تخفیف ها و هدایای مشتریان جدید، تکریم مشتریان قدیمی و ارائه امتیاز برای تمامی مشتریان از برنامه های ویژه آسیاتک در الکامپ است. همچنین مشتریان می توانند با حضور در نمایشگاه الکامپ از تخفیفات 30 درصدی آسیاتک بهره مند شوند.

**«تک تاکز» همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ رونمایی شد


وب‌سایت «تک تاکز» شامل محتوای چند رسانه‌ای موضوعات مربوط به خدمات دیجیتال همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.
به گزارش ستاد خبری بیستمین نمایشگاه الکامپ، سایت «تک تاکز» پرتال تصویری فناوری اطلاعات ایران، همزمان با برپایی بیستمین نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.
این ‌سایت متشکل از محتوای چند رسانه‌ای است و موضوعات مختلف حوزه صنعت شامل سیاست‌گذاری‌های کلان، تنظیم مقررات، سایر موضوعات مربوط به ICT، تصمیم‌ سازی‌های دولتی و خصوصی، زیرساخت‌ها، کاربردها و در نهایت محصولات و خدمات دیجیتال کشور را در قالب گزارش، گفتگو و برنامه‌های آموزشی به شکل ویدئویی تولید و منتشر می‌کند.
این وب‌سایت متعلق به شرکت تحلیلگران عصر اطلاعات است و محتوای آن توسط بخش‌های مختلف گروه رسانه‌ای این شرکت تهیه و تولید می‌شوند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب