امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7596 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید ایوبی از دبیرخانه فیلم فجر/ دیدار با اعضای هیات انتخاب

خبرایران: رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعداز ظهر دیروز (15 آذرماه) در دیداری با اعضاء هیات انتخاب جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، از تلاش‌ها و زحمات آنها قدردانی کرد.
بازدید ایوبی از دبیرخانه فیلم فجر/ دیدار با اعضای هیات انتخاب
به گزارش خبر ایران،حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور با حضور در دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با اعضای هیات انتخاب بخش سینمای ایران جشنواره فیلم فجر دیدار کرد و ضمن سپاسگذاری از زحماتشان با آنها به گفتگو پرداخت.

هیات انتخاب از اول آذرماه کار بازبینی فیلم های ثبت نام شده در دبیرخانه جشنواره را آغاز کرده‌اند که بعدازظهر روز گذشته رئیس سازمان سینمایی با آنها به بحث در مورد آثار ارائه شده و فیلم هایی که تاکنون بازبینی شده اند پرداخت.

رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه  هیات های انتخاب سی و سومین جشنواره فیلم فجر متشکل از بهترین، صادق ترین و صاحب نظر در این عرصه هستند و به خوبی از عهده کار بسیار حساس انتخاب بر می آیند.

ایوبی در این دیدار با اشاره به اینکه سینماگران و فعالان عرصه هنر به جشنواره فیلم فجر امیدوارند، گفت: حضور هیات های انتخاب حرفه‌ای و صاحب فکر چون شما برای تمامی اهالی سینما اعم از سینما گران و مدیران سینمایی آرامش خیال را به دنبال دارد.

رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: ما امروز در اینجا حضور پیدا کردیم تا به همه همکاران برگزار کننده و هیات‌های انتخاب که کارشان را آغاز کرده اند خدا قوت بگوییم و اظهار امیدواری کنیم جشنواره‌ای پرشور، تاثیرگذار و در شان انقلاب اسلامی برگزار شود.

اعضاء هیات انتخاب بخش سینمای ایران را آقایان احمد امینی، رسول صدرعاملی، حسین کرمی، محمدعلی باشه آهنگر، محمد احسانی، مجید رضابالا و بهنام بهزادی تشکیل می‌دهند.

آخرین اخبار سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را می توانید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www.fajrfilmfestival.com مشاهده نمایید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب