امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 757 تاریخ انتشار: شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در سوءتدبیر دولت سابق و تحریم ها،

پاراف وزیر صنعت برای نجات کشور! + تصوير

خبر ايران :در حالی که صنعت کشور بخاطر سوءتدبیر دولت سابق و تحریم ها، در وضعیت بحرانی قرار دارد و وضعیت کنونی به نوعی حاصل مشترک دولت احمدی نژاد و مجلس در طول هشت سال گذشته است، گروهی از نمایندگان بعد از گذشت 120 روز از استقرار دولت جدید، به دنبال استیضاح محمدرضا نعمت زاده وزیر صنایع می باشند.
پاراف وزیر صنعت برای نجات کشور! + تصوير

به گزارش خبر ايران :در حالی که صنعت کشور بخاطر سوءتدبیر دولت سابق و تحریم ها، در وضعیت بحرانی قرار دارد و وضعیت کنونی به نوعی حاصل مشترک دولت احمدی نژاد و مجلس در طول هشت سال گذشته است، گروهی از نمایندگان بعد از گذشت 120 روز از استقرار دولت جدید، به دنبال استیضاح محمدرضا نعمت زاده وزیر صنایع می باشند.

 

در این شرایط گزارشی درباره شاخص رقابت پذیری جهانی در کشورهای مختلف جهان منتشر شده است، خلاصه گزارش شاخص رقابت پذیری جهانی 2014 -2013  ،مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد در شاخص کلی ،ایران نسبت به سال گذشته 16 پله سقوط کرده است. کشورمان در این بررسی ازمیان 148 کشور در رتبه 82 قرار دارد.این گزارش توسط بانک مرکزی برای نهادهای مختلف اقتصادی جهت اطلاع ارسال شده است. نکته جالب پاراف نعمت زاده وزیر صنایع در یکم دیماه جاری بر این نامه است. محمدرضا نعمت زاده وزیر صنایع در زیر گزارش نوشته است:کلیه معاونین محترم جهت ملاحظه و چاره اندیشی برای نجات کشور!


مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب