امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7541 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با تسهیلات بانک توسعه تعاون نیروگاه حدیث مهر فارس افتتاح شد؛

دکترسهمانی : بانک توسعه تعاون در قالب تشکل های تعاونی بیشتر از گذشته حضور خواهد داشت

خبرایران : نیروگاه 16 مگاواتی شرکت تعاونی حدیث مهر فارس با تسهیلات بانک توسعه تعاون و صندوق توسعه ملی در قالب اعتبار ریالی و با هزینه ای بالغ بر 340 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شیراز به بهره برداری رسید.
دکترسهمانی : بانک توسعه تعاون در قالب تشکل های تعاونی بیشتر از گذشته حضور خواهد داشت

به گزارش خبرایران، دکتر محمد علی سهمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون  در مراسم افتتاح این طرح صنعتی که با حضور کلانتری معاونت تعاون وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی و  سایر مقامات افتتاح گردید  افزود: تولید برق یکی از بخش های مهم اقتصادی درکشور می باشد که در توسعه اقتصادی کشور و دستیابی به خودکفایی نقش مهمی را ایفا می نماید .

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به جزئیات این طرح خاطرنشان کرد : مدت اجرای این طرح 4 سال می باشد و سبب اشتغالزایی 20 نفر به طور مستقیم و200 نفر غیر مستقیم شده است

وی اضافه کرد: بانک توسعه تعاون علاوه بر این طرح ، در سرمایه گذاری یک طرح نیروگاه برق 16 مگاواتی دیگر در یزد و همچنین یک نیروگاه 8 مگاواتی  در شهرستان خرم آباد مشارکت کرده است که  به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهارداشت: بطورحتم بانک توسعه تعاون طی تفاهم نامه و قرارداد های که با صندوق توسعه ملی برقرار کرده است در سال های آینده با مشارکت در طرح های اقتصادی دارای مزیت بالا در قالب تشکل های تعاونی بیشتر تر از گذشته حضور خواهد داشت .

گفتنی  است این طرح با حضور ، کلانتری معاونت تعاون وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره  بانک توسعه تعاون، رئیس مدیریت شعب بانک توسعه تعاون فارس، مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان فارس ، مدیرعامل برق منطقه ای فارس ، مدیرعامل توزیع نیروی برق فارس و کارکنان بانک توسعه تعاون فارس در شهرک صنعتی شیراز افتتاح و به بهربرداری رسید.

 شایان ذکر است مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه سفر خود به استان فارس از شعب بانک توسعه تعاون در شهرستان شیراز بازدید و مشکلات را از نزدیک بررسی کرد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب