امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7518 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر از مدیرعامل همراه اول در همایش بین المللی پژوهش های اطلاعات مکانی

خبرایران: در نخستین همایش بین المللی پژوهش های اطلاعات مکانی(GI Research 2014) از مدیرعامل همراه اول تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از مدیرعامل همراه اول در همایش بین المللی پژوهش های اطلاعات مکانی

به گزارش خبرایران، اولین همایش بین المللی پژوهش های اطلاعات مکانی(GI Research 2014) توسط گروه مهندسی نقشه برداری دانشکده فنی دانشگاه تهران و با همکاری انجمن فتوگرامتری و سنجش از دور و علوم اطلاعات مکانی(ISPRS) در پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

اولین همایش بین المللی پژوهش های اطلاعات مکانی با محوریت مباحثی همچون «مدلسازی، تحلیل و بصری سازی مکانی چند بعدی»، «کیفیت داده و ارزیابی عدم قطعیت مکانی»، «سیستم های اطلاعات مکانی فراگستر»، «تعامل پذیری و استانداردهای مکانی» و «کاربرد فتوگرامتری، سنجش از دور و ژئودزی در علوم اطلاعات مکانی» برگزار شد.

در این همایش بین المللی با اهداء لوح تقدیر از مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول تقدیر ویژه به عمل آمد. در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به مدیرعامل اپراتور اول آمده است: «بدینوسیله از اینکه با هدف اعتلای فعالیت¬ های علمی و پژوهشی؛ اولین همایش بین المللی پژوهش های اطلاعات مکانی(GI Research 2014) را حمایت و پشتیبانی نموده اید، در کمال احترام از شما قدردانی می گردد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب