امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7495 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر علیرضا دقیقی خبرداد؛

ارسال 238مقاله به دبیرخانه علمی بیست‌ویکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه

خبرایران: دبیر علمی بیست‌ویکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه از دریافت 238 مقاله قابل بررسي توسط دبیرخانه همایش خبر داد.
ارسال  238مقاله به دبیرخانه علمی بیست‌ویکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دکتر علیرضا دقیقی اصلي با بیان این که پس از طي فرايند داوري و جمع‌بندي نظرات داوران، وضعيت مقالات مشخص شده‌است،‌گفت: پس از طي مراحل داوري از تعداد 227 مقاله داخلي و 11 مقاله بين المللي واصله، تعداد 20 مقاله جهت ارائه و64 مقاله به صورت پوستر در همايش پذيرفته شدندكه نتايج نهايي بر روي سايت همايش قرار گرفته است.

وی با تاکید بر این که مجموعه مقالات برگزيده همايش همچون سال‌هاي گذشته در قالب كتاب يا لوح فشرده منتشر شده و در اختيار علاقه‌مندان و دست اندركاران صنعت بيمه قرار می‌گیرد، افزود: همچنين نكات مهم و مورد توجه اين مقالات به طور جداگانه توسط پژوهشكده بيمه استخراج‌شده و ضمن ارائه به دست اندركاران در بيمه مركزي و صنعت بيمه، در تدوين برنامه‌هاي عملياتي صنعت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دقیقی همچنین با بیان این که مهمانان و سخنرانان خارجي همايش بيست و يكم از كشورهاي افغانستان، انگلستان، تايلند، كره‌جنوبي، مصر و هند هستند، ادامه داد: دكتر يانگ هانگجو دكتراي مديريت ريسك و بيمه از دانشگاه پنسيلوانيا و رئيس آكادمي مشتريان مالي كره جنوبی، آقاي باسم كابان رئيس اجراي شركت UIB از انگلستان، آقاي كومار رئيس شركت Asian Re از کشور تایلند، آقاي محمد عارف حميد رئيس ناظر بيمه افغانستان و آقاي همام بدر دبير كل FAIR (فدراسيون بيمه‌گران و بيمه‌گران اتكائي آفريقائي-آسيايي) از کشور مصر در این همایش حضور خواهند داشت.

به گفته او، با توجه به موضوع مشتري مداري در همایش سال جاري، تلاش شده تا مديران شركت‌هاي بزرگ مانند Asian Re و UIB برای شركت در همايش دعوت شوند تا تجربيات خود را در زمينه مشتري مداري در اختيار شركت‌كنندگان در همايش قرار دهند.

همچنین معاون پشتیبانی پژوهشکده بیمه از انجام همه امور لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن بیست‌ویکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه خبر داد.

علی مطیعی با بیان این که امور اجرایی همایش با هماهنگی همه بخش‌ها به خوبی پیش می‌رود،‌ افزود: در حال حاضر اقدامات لازم برای حضور مهمانان داخلی و خارجی در همایش صورت پذیرفته و امیدواریم همایش امسال نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت بهتري برگزار شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب