امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 748 تاریخ انتشار: شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آخرین مهلت دریافت آثار فرا رسید؛

معرفی داوران نقاشی جشنواره تجسمی فجر

خبرایران : هيات انتخاب و داوری رشته نقاشی ششمين جشنواره بين المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند
معرفی داوران نقاشی جشنواره تجسمی فجر

به گزارش خبرایران، در رشته نقاشي كه با موضوع انسان معاصر برگزار مي شود، يعقوب عمامه پيچ، وكيلي، عبدالمجيد حسيني راد، كاظم چليپا و مرتضي افشاري انتخاب و داوري آثار را بر عهده دارند.

ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته هاي نقاشي، با موضوع انسان معاصر، خوشنويسي در سه گرايش نستعليق، شكسته نستعليق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگري در سه گرايش نقاشی ايرانی با موضوع شعاير ايراني-اسلامي و تذهيب و گل و مرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازي با موضوع راه بی‌انتها و سراميك هنري با موضوع آزاد در بخش ملي برگزار مي شود.

بخش بين الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي در رشته هاي كاريكاتور در دو گرايش كارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سياستمداران مطرح جهان، عكاسي در گرايش مستند با موضوع اميد و شادي هاي زندگي، پوستر با موضوع انرژي و تصوير سازي با موضوع خانواده برگزار مي شود.

فيلم هاي مستند هنرهاي تجسمي بخش ديگر ششمين جشنواره تجسمي فجر است و مستندسازان تا 11 دي ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال كنند.

بخش فيلم مستند هنرهاي تجسمي ششمين جشنواره فجر با موضوع فيلم هاي مرتبط با شاخه هاي مختلف هنرهاي تجسمي نقاشي (سنتي و مدرن)، مجسمه سازي، سفال و سراميك، نگارگري، خوشنويسي، تصويرسازي، پوستر، عكاسي، كاريكاتور و فيلموگرافي هنرمندان (پرتره) تجسمي به منظور تشويق، نمايش آثار و گسترش فعاليت سينماگران همزمان با ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر 26 بهمن تا اول اسفند ماه سال جاري برگزار مي شود.

رشته فيلم مستند هنرهاي تجسمي به دبيري عليرضا قاسم خان برگزار مي شود.

امروز آخرين مهلت ثبت نام و ارسال آثار در بخش ملي  و بین الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر است و هنرمندان مي توانند تا ساعت 24 امشب در سايت جشنواره به نشاني www.ivafestival.ir ثبت‌نام كنند و آثارشان را ارسال كنند.

ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در بخش هاي بين المللي (عكاسي، تصويرسازي، كاريكاتور و پوستر)، ملي (نقاشي، خوشنويسي، نگارگري، مجسمه سازي، سراميك هنري) ‌و مكمل (فيلم مستند هنرهاي تجسمي و مقالات) 14 بهمن تا پنجم اسفند امسال برگزار مي شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب