امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7457 تاریخ انتشار: شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین محمد پورزرندی تصریح کرد؛

حمایت بانک شهر از پروژه های شهری در مسیر عدالت اجتماعی

خبرایران: مدیر عامل بانک شهر با اشاره به مدیریت جهادی در روند ارائه خدمات این بانک به شهروندان اظهار کرد : بانک شهرمی تواند با سرمایه گذاری های مناسبی که در پروژه های شهری انجام می دهد، فاصله شمال جنوب را کم کند و گام های درستی در مسیر عدالت اجتماعی بردارد .
حمایت بانک شهر از پروژه های شهری در مسیر عدالت اجتماعی

به گزارش خبرایران از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اهمیت درآمدهای پایدار برای شهرداری ها اظهار کرد: بانک شهر الگوی مناسبی برای تدوین و برنامه ریزی مدیریت مالی کلانشهرهاست و اتکای خوبی برای شهرداری ها به منظور تامین منابع مالی پروژه های عمرانی است .

وی افزود: تامین به موقع نقدینگی برای پروژه های شهری، موجب افزایش سرعت ساخت و ساز و کاهش هزینه ساخت می شود و از این رو بانک شهر در پروژه های مهم شهری که در خدمت توسعه شهر است و هم سود خوبی برای سهامداران آن دارد، مشارکت می کند .

مدیر عامل بانک شهر خاطر نشان کرد: بانک شهر می تواند با سرمایه گذاری های مناسبی که در پروژه های شهری انجام می دهد، فاصله شمال  جنوب را کم کند و گام های درستی در مسیر عدالت اجتماعی بردارد .

پورزرندی در ادامه تصریح کرد : مدیران و کارکنان بانک شهر با استفاده از مدیریت جهادی ، توان مضاعفی در خدمت رسانی به شهروندان کسب کرده و می کند .

وی با تاکید بر این که بانک شهر در تلاش است تا در کنارمجموعه مدیریت شهری به ارائه خدمت به شهروندان بپردازد ، افزود: تداوم این همکاری و توسعه بیش از پیش توان مکمل شهرداری ها و بانک شهر، همواره مورد تاکید ما قرار داشته است و حاصل این ارتباط دوسویه ، بهینه سازی و ارتقای سطح رفاه و خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب