امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7454 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور سه نسل از مجسمه‌سازان ایران؛

هیات انتخاب چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری معرفی شدند

خبرایران:اسامی هیات انتخاب چهارمین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری اعلام شد.
هیات انتخاب چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری معرفی شدند

به گزارش خبر ایران به نقل از ستاد خبری چهارمین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری، سازمان زیباسازی شهرداری تهران با هدف ارتقای هنر مجسمه‌سازی برای فضاها و مکان‌های شهری اقدام به برپایی چهارمین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری کرده است و بر همین اساس هیات انتخاب این دوسالانه متشکل از بهروز دارش، ایرج محمدی، حمید شانس، رضا قره‌باغی و ریما اسلام مسلک، آثار این دوسالانه را از 6 تا 10 دی‌ماه بررسی و انتخاب خواهند کرد.

سازمان زیباسازی شهر تهران، چهارمین دو سالانه‌ مجسمه‌های شهری را بهمن‌ ماه امسال در تهران برگزار می‌کند. این رویداد هنری با هدف ارتقای هنر مجسمه‌سازی برای فضاها و مکان‌های شهری برگزار و تلاش می‌شود تا آخرین دستاوردهای هنرمندان کشور در زمینه‌ی مجسمه‌های شهری، معرفی و بررسی شود.

چهارمین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری رویکردهایی مانند توجه به فرهنگ ایرانی - اسلامی و ترویج آثار روایی مانند داستان‌های مشهور ملی و مذهبی، نوآوری و خلاقیت در زمینه‌ی ایده، روش‌های اجرایی و کاربرد مواد و مصالح جدید و همچنین ارتباط طرح و ایده با هویت معماری و فضاهای شهر تهران را مدنظر قرار داده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این دوسالانه باید در روزهای 23 تا 28 آذرماه تصویر آثار پیشنهادی خود را با کیفیت DPI 300 در فرمت JPG روی سایت جشنواره به نشانی www. Tehransculpture.zibasazi.ir آپلود کنند.هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند. همچنین تصویر آثار پیشنهادی باید از زوایای مختلف با کیفیتی باشد که کاملا معرف و نشان‌دهنده‌ی ویژگی‌های حجمی اثر باشد. در صورت ارائه‌ اثر به‌صورت مجموعه یا چیدمان باید در زمان ثبت نام، مشخصات دقیق توسط هنرمند به دبیرخانه اعلام شود.

چهارمین دوسالانه‌ مجسمه‌های فضای شهری به ریاست جمال کامیاب و به دبیری محسن سلیمانی در تهران برگزار خواهد شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب