امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 745 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین حاج حسینی خبرداد؛

سن استفاده از لوازم آرایش در کشور ما به ۱۳ تا ۱۵ سال كاهش یافته/ ایران هفتمین رتبه مصرف کننده لوارم آرایشی در دنیا است

خبرایران: حسین حاج حسینی مسئول برگزاركننده نخستین نمایشگاه تخصصی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور گفت: ایران در خاورمیانه دومین رتبه مصرف لوارم آرایش و در دنیا هفتمین رتبه را به خود اختصاص داده است. دختران نوجوان در سنین کم از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند این كار سبب بروز زود هنگام مشکلات پوستی و زیبایی در آنها می‌شود.
سن استفاده از لوازم آرایش در کشور ما به ۱۳ تا ۱۵ سال كاهش یافته/ ایران هفتمین رتبه مصرف کننده لوارم آرایشی در دنیا است

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری نخستین نمایشگاه تخصصی سلامت، بهداشت و زیبایی امروز  ۵ دی ماه با حضور «حسین حاج حسینی» و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست خبری«حسین حاج حسینی»مسئول برگزاركننده نخستین نمایشگاه تخصصی سلامت، بهداشت و زیبایی کشوراظهارداشت: متاسفانه سن استفاده از لوازم آرایش هم‌اکنون در کشور ما به ۱۳ تا ۱۵ سال كاهش یافته است كه پیام خوبی نیست.

وی تصریح کرد:‌ ایران در خاورمیانه دومین رتبه مصرف لوارم آرایش و در دنیا هفتمین رتبه را به خود اختصاص داده است. دختران نوجوان در سنین کم از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند این كار سبب بروز زود هنگام مشکلات پوستی و زیبایی در آنها می‌شود در نتیجه شاهد روی آوردن بیش از اندازه آنها به عمل‌های جراحی زیبایی هستیم.

مسئول برگزاركننده نخستین نمایشگاه تخصصی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور خاطرنشان کرد: بر اساس آمار‌ها، مصرف سرانه لوازم آرایشی در کشور بیش از لوازم بهداشتی است در حالی که در کشور‌های پیشرفته مردم بیشتر به سلامت پوست توجه می‌کنند تا به زیبایی و به همین دلیل از آرایش‌های ملایم استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی کالاهای استاندارد، ایمن، سالم و دارای مجوز از وزارت بهداشت، تعامل بخش خصوصی و دولتی و ایجاد برنامه‌های فرهنگی به منظور کاهش سرانهٔ مصرف لوازم آرایش برگزار شده است .

 .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب