امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7339 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سامانه استعلام ضمانتنامه بانک کارآفرین افتتاح شد

خبر ایران : سامانه استعلام اصالت ضمانتنامه های بانکی از طریق وب سایت بانک کارآفرین مورد بهره برداری قرار گرفت.
سامانه استعلام ضمانتنامه  بانک کارآفرین افتتاح شد
به گزارش خبر ایران در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک وبه منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتریان«سامانه استعلام ضمانتنامه » از طریق وب سایت بانک کارآفرین مورد بهره برداری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش امکان استعلام اصالت کلیه ضمانتنامه های ریالی صادره در سیستم آفرین از طریق صفحه اصلی وب سایت بانک به آدرس www.karafarinbank.ir و انتخاب گزینه «استعلام ضمانتنامه بانکی» برای ذینفعان ضمانتنامه فراهم شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین ،همچنین صفحه استعلام ضمانتنامه ها از طریق نشانی http://www.karafarinbank.ir/check-guarantees/default.kb مکان پذیر است.
بر اساس این گزارش ، از جمله مزیت هایی «سامانه استعلام ضمانتنامه » این است که ذی نفعان ضمانتنامه اعم از اینکه مشتری بانک کارآفرین باشند یا نباشند ،می توانند از طریق امکان ایجاد شده در وب سایت بانک کارآفرین،نسبت به استعلام اصالت و وضعیت ضمانتنامه صادره اطمینان حاصل کنند و پاسخ استعلام را به صورت آنی (On-Line) دریافت کنند.بر اساس امکانات مذکور استعلام از کلیه ضمانتنامه های ریالی از جمله ضمانتنامه های صادره در روز جاری و روز های گذشته(اعم ازمعتبر، سررسید شده (منقضی شده) ابطال شده و پرداخت شده وجود دارد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب