امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7326 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

غندالی: بزرگ ترين فرصت بانک سرمايه يک ميليون معلم و 120 هزار مدرسه در سطح كشور است

خبرایران : جلسه توديع و معارفه احمد درخشنده، مدير عامل سابق، و دكتر شهاب الدين غندالي، سرپرست جديد بانك سرمايه، با حضور مرتضي حاجي، عضو هيأت امناي مؤسسه صندوق ذخيره فرهنگيان و مؤسس بانك سرمايه، برگزار شد.
غندالی: بزرگ ترين فرصت بانک سرمايه يک ميليون معلم و 120 هزار مدرسه در سطح كشور است

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک سرمايه، مراسم توديع درخشنده، مدير عامل سابق اين بانك، و معارفه دكتر غندالي، سرپرست جديد، با حضور حاجي، اعضاي هيأت مديره بانك و رياست هيأت مديره مؤسسه صندوق ذخيره فرهنگيان، در روز دوشنبه مورخ 19 آبان ماه در سالن كنفرانس ساختمان مركزي بانك سرمايه برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه، مهندس كاظمي، رئيس هيأت مديره بانك، در سخناني ضمن تشكر از زحمات درخشنده، تغييرات مديريتي در هرسازمان را امري ناگزير و راهگشا جهت عبور از مشكلات و مسائل پيش رو عنوان نمود.

سپس حاجي به ايراد سخن پرداخت و نحوه شكل گيري اين بانك و اهداف بنيان گذاران آن را برشمرد. ايشان پيش از هرچيز هدف از تأسيس بانك سرمايه را ايجاد بنگاهي اقتصادي براي فرهنگيان به منظور پاسداشت هرچه بيشتر شأن و منزلت اين قشر فرهيخته دانست.

حاجي در ادامه سخنان خود مسير حركت بانك در سال هاي بعد از شكل گيري را بر خلاف اهداف بنيان گذاران آن دانست و ابراز اميدواري كرد تا دكتر غندالي در مدتي كه سرپرستي اين بانك را بر عهده دارد بتواند آن را در مسير صحيح و متناسب با شئون قشر زحمتكش فرهنگي هدايت نمايد.

در ادامه اين گزارش آمده است، ديگر سخنران جلسه دكتر غندالي بود كه در ابتداي سخنان خود ضمن قدرداني از زحمات درخشنده، تغيير تركيب مديريتي در بانك را با هدف ايجاد تحرك و پويايي در سازمان عنوان نمود و اين تغيير را به تغييرات كادر مربي گري تيم هاي ورزشي تشبيه كرد كه دليل آن نه ضعف عملكرد مربيان بلكه ايجاد جريان و حركت و پويايي در اعضاي تيم است.

ايشان در ادامه با يادآوري حضور يك ميليون معلم و يكصد و بيست هزار مدرسه در سطح كشور، اين موضوع را بزرگ ترين فرصت بانك سرمايه به شمار آورد و ابراز اميدواري كرد كه اين بانك بتواند با قشر فرهنگيان تعامل بسيار خوب و سازنده داشته و از اين سرمايه بزرگ نيز كه ديگر بانك ها از آن محروم اند، به نحو مطلوب و شايسته استفاده نمايد.

سرپرست بانك سرمايه در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تأكيد بر موضوع آموزش، سرعت عمل و مشتري مداري، فاكتور صداقت را يكي از مهم ترين مؤلفه ها در موفقيت فردي و سازماني به شمار آورد و آن را تضمين كننده حقوق سهامداران و مشتريان ارزيابي نمود و در اين راستا از مديران و كاركنان بانك خواست تا در تأمين حقوق حقه مردم از هيچ كوششي فروگذار ننموده و براي اين مهم در ارتقاي دانش عمومي و بانكي خود همپا با دانش روز و اعتلاي احساس تكليف و خودفرماني بكوشند.

آخرين سخنران اين جلسه درخشنده بود كه با تشكر از اعضاي هيأت مديره و مديران ارشد و مياني بانك و پشتگرمي و مساعدت بي دريغ ايشان، براي دكتر غندالي و مديران و كاركنان بانك سرمايه آرزوي موفقيت نمود.

در پايان، دكتر عالمي، رئيس هيأت مديره مؤسسه صندوق ذخيره فرهنگيان، از خدمات درخشنده تقدير و تشكر به عمل آورد. ضمناً حكم سرپرستي دكتر غندالي توسط مهندس كاظمي به ايشان اعطا گرديد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب