امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 727 تاریخ انتشار: جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام برنامه‌های علمی اقتصادی حاضر در مرحله داوری جشنواره جام جم

خبرایران : فهرست برنامه‌های گفتگو محور ترکیبی با موضوع علمی و اقتصادی که به مرحله داوری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم راه یافته‌اند اعلام شد.
اعلام برنامه‌های علمی اقتصادی حاضر در مرحله داوری جشنواره جام جم

 به گزارش خبرایران، شبکه یک با 3 برنامه، شبکه چهار با 5 برنامه، شبکه سلامت با 3 برنامه، شبکه جام جم با یک برنامه و شبکه تهران با 6 برنامه در مرحله داوری برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی با موضوع علمی اقتصادی حضور دارند.

بر اساس این خبر برنامه‌های «مناظره»، «پایش» و «ثریا» از شبکه  یک سیما، «مجله علمی» از شبکه جام جم و «ضربان»، «طعام در صیام» و «مادر، کودک، تندرستی» از شبکه سلامت در مرحله داوری جشنواره جام جم حضور دارند.

همچنین شبکه 4 با برنامه های «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «کندو»، «طلوع»، «آسمان شب» و «360 درجه» و شبکه تهران با برنامه های «مسیر پیشرفت»، «کلینیک تغذیه»، «یک فنجان آرامش»، «فناورانه تهران»، «سیب نوروزی» و «سیب سبز» در مرحله داوری برنامه های علمی اقتصادی گفت و گو محور با هم رقابت می‌کنند.

آثار حاضر در بخش برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی را مجید شعبانپور، علی بخشی زاده، جواد آتش افروز، محمود اشتری، محمد صالح علاء، عباس سلیمی نمین و صابر آملی داوری می‌کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب