امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7168 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در هفته کتاب و کتابخوانی و با حضورمعاون فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی:

اعضای باشگاه پرفروش‌ها 17 دقیقه حرف حساب می‌زنند

خبرایران: نشست «باشگاه پرفروش‌ها» با حضور نویسندگان و شاعران پرمخاطب یکشنبه 25 آبان ساعت 17در بنیاد شعرو ادبیات داستانی برگزار می شود.
اعضای باشگاه پرفروش‌ها 17 دقیقه حرف حساب می‌زنند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان،در این نشست سید عباس صالحی، مصطفی مستور، فاضل نظری، محمد علی بهمنی و چند تن دیگر از نویسندگان یا شاعران پرمخاطب به سخنرانی می‌پردازند و تجربیات خود را بیان می کنند.

سلسله نشست‌های­ «هفده دقیقه حرف حساب» که از نیمه اول تیرماه شروع شدتاکنون به مباحث و موضوعات مختلفی از قبیل جایگاه ادبیات کودک و نوجوان در ایران، تأثیرات جلسات نیمه رمضان برجریان شعر معاصر، زندگی حرفه‌ای جلال آل‌احمد ونسبت سفر و سفرنامه‌نویس با داستان پرداخته است. در این نشست‌ها رسم بر این است که هر سخنران تنها هفده دقیقه صحبت کند.

شاعران، نویسندگان و علاقمندان به شرکت در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان استاد نجات‌الهی(ویلا)، کوچه نوید، بن‌بست چهارم، پلاک یک مراجعه کنند و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88902810تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب