امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7030 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران؛

نخستین جشنواره رسانه های شهری برگزار می شود

خبرایران: برای پاسداشت نقش بی بدیل رسانه ها در عرصه هاي گوناگون شهري، مشاركت موثر اصحاب رسانه و شهروندان در مديريت شهري و تقویت تعامل كارشناسان و مديران حوزه شهري با رسانه‌ها، شهرداری تهران به منظور دستيابي به الگوي مناسبي از تعامل مديريت شهري با رسانه ها، «نخستین جشنواره رسانه های شهری» را در اسفند ماه 1393 برگزار مي کند.
نخستین جشنواره رسانه های شهری برگزار می شود

به گزارش خبر ایران ، در سپهر ارتباطی، توسعه تفکر خدمت رسانی به مردم با همراهی و پویایی رسانه ها محقق می شود و رسانه ها با کمک به ارتقای سطح زندگی شهروندان و زیست شهری، «شهر انسان محور» را که در آن ارزش های الهی-انسانی بر نگرش های مادی ارجح است، را شکل می دهند.نخستین جشنواره رسانه های شهری با هدف تقویت زمينه‌های اطلاع‌رساني مناسب براي افزايش كيفيت مديريت و خدمات شهری، ارتقاء زيست شهری و تبیین سبک زندگی بر پایه ارزش های اسلامی – ایرانی در محورهاي موضوعي الف) شهر و فرهنگ(شامل: زیست شهری، سبک زندگی، اخلاق و حقوق شهروندی و شهر و نشان های فرهنگ ایرانی- اسلامی) و ب) شهر و خدمات شهری(شامل: حمل و نقل عمومی، ارتقای فرهنگ بهداشت اجتماعی (کاهش پسماند، و تفکیک زباله از مبدا) و کاهش آلودگی هوا) برگزار می شود.قالب های آثار قابل ارائه جشنواره شامل موارد زیر است:

الف) مطبوعات (روزنامه ها، مجلات، نشریات علمی - تخصصی و ویژه نامه ها)

1- خبر

2- گزارش

3- گفت وگو

4- مقاله

5- يادداشت و سرمقاله

ب) خبرگزاری ها و سایت های خبری – تحلیلی:

1-خبر

2- گزارش

3- گفت و گو

4- یادداشت

5-پیامک خبری

ج) رسانه‌هاي شنيداري:

1- برنامه های رادیویی (مستند، مجله ای و گفتگومحور)

2- گزارش

3- آنونس (تبلیغ)

د) رسانه‌هاي ديداري:

1- برنامه های تلویزیونی (مستند، مجله ای و گفتگومحور)

2- گزارش

3- نماهنگ و تیزر

هـ) هنرهای رسانه ای

1- عکس

2- کاریکاتور

3- داده نما (اینفوگرافی)

و) طنز شهری

ی) بخش ويژه: نشان میلاد

جایزه ویژه جشنواره با عنوان «نشان میلاد» به بهترین اثر رسانه ای با موضوع «تهران و مدیریت جهادی» تعلق خواهد گرفت.بر اساس این گزارش مقررات جشنواره به شرح  زیر است:

1- آثاري مي‌توانند در جشنواره شركت كنند كه از تاريخ 01/8/92 تا 20/11/93 توليد شده باشند.

2- تکمیل فرم ثبت نام در سامانه جشنواره یا ارسال به نشانی الکترونیکیurbanmediafestival@tehran.irبراي هر شرکت کننده الزامي ا‌ست.

3- هر شركت‌كننده مي‌توانند 3 اثر را به سامانه جشنواره ارسال کند.

4- پس از داوری مقدماتی، آثار راه یافته به جشنواره در سامانه جشنواره اعلام خواهد شد.

5- به همراه آثار مكتوب، ارسال فایل آن به صورت word وpdf الزامي است.

6- فایل های عكس، كاريكاتور و داده نما با پسوندtiff يا jpg و با وضوح 300 dpi و حداقل در ابعاد 25 × 20 در سامانه بارگزاری شود. پس از اعلام راه یابی به جشنواره، ارائه نسخه اصل و چاپی اثر ضروری است.

7- اصل آثار مطبوعاتی مورد قبول است و در صورت نبود آن كپي اثر با تأييد و مهر رسمي روزنامه و امضا مورد تأييد است. آثار مربوطه به خبرگزاريها نيز بايد با تأييد بالاترين مقام خبرگزاري ارسال شود.

8- برای آثار بدون نام صاحب اثر يا آثاری که با نام مستعار چاپ شده باشد در مرحله نهايي داوري نيازمند تأييد مدير مسئول شبکه ، نشريه يا خبرگزاري است.

9- نسخه با کیفیت آثار صوتی و تصویری بایستی بر روی لوح فشرده، به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

10- آثار ارسالی به جشنواره عودت داده نخواهد شد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی urbanmediafestival@tehran.ir ارسال کنند.آدرس دبیرخانه جشنواره: تهران، میدان ونک، خیابان ولی عصر (عج)، خیابان دامن افشار پ 55 معاونت رسانه مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب