امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7025 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پيروان فرقه ضاله وهابيت جشن «حسين کشون» در ايران بر پا کردند

خبر ایران :شنيده شده که شب گذشته پنج شنبه در محله «باروتکوبي» صفائيه – شهر ری در يک سوله متروکه انبار مواد غذايي، عده اي از پيروان فرقه ضاله وهابيت اقدام به برپايي جشن «حسين کشون» کردند.
پيروان فرقه ضاله وهابيت جشن «حسين کشون» در ايران بر پا کردند

به گزارش شیعه آنلاین، گفته مي شود پس از اينکه اهالي محل بخصوص جوانان مؤمن و عاشق اهل بيت عليه السلام از اين ماجرا اطلاع يافته، در محل حاضر شده و تلاش کردند جشن آنان را بهم بريزند و در نهايت به درگيري شديد منجر شد.

پس از انجام اقدامات لازم از سمت اهالي محل و جوانان هيئتي، مأموران آگاهي و يگان ويژه از شهر ري، امين آباد، دهکده المپيک و ساير اماکن در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.حدود ساعت 5 صبح بود که اين محله مملو از جمعيت شده و مأموران با برقراري نظم، محل فاجعه را در کنترل گرفته و تعداد 58 نفر از وهابيون را بازداشت کرده و با خودروهاي گارد ويژه منتقل کردند.

قابل ذکر است که حدود 15 نفر از وهابيون متواري شده و محل آنان تا به اين لحظه مشخص نشده است.به گفته برخي از شاهدان عيني، چند نفر از وهابيون که در درگيري زخمي شده بودند، بدليل جراحات شديد به درک واصل شدند.

لازم به ذکر است، صحت و سقم اين خبر تا به اين لحظه از يک منبع رسمي تأييد نشده از همين رو تنها با هدف اطلاع رساني اوليه آن را منتشر کرده ايم. در صورت بدست آوردن اطلاعات کامل و موثق، آن را به اطلاع کاربران و خوانندگان عزيز خواهيم رساند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب