امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز هشتادمین دوره بدوخدمت کارکنان موسسه اعتباری کوثر

خبرایران : دارانی معاون هماهنگ کننده موسسه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم، دوره جوانی را دوره تزکیه نفس نامیدند.
آغاز هشتادمین دوره بدوخدمت کارکنان موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛  دارانی افزود : برای همه شما همکاران روز اول فعالیت در موسسه کوثر روز بسیار مهمی است و نقطه عطف در شغل شما است. شما وارد یک سازمان جوان شده اید در فضایی که میانگین سنی کارکنان آن حدود 32 سال است ، بنابراین در چنین سازمانی آینده از آن شماست و شما مدیران آینده این موسسه خواهید بود.

معاون هماهنگ کننده موسسه ضمن بیان تاریخچه ی مختصر از شروع به فعالیت موسسه، با اشاره  به منابع، سهامداران و مشتریان اظهار داشت :  ما هدفمان این بود که حرفی نو در نظام بانکی کشور بزنیم و الحمدالله تا کنون در این مسیر گام برداشته و به پیش رفته ایم بر  همین اساس قصد داریم در قدم اول جزء 5 بانک برتر خصوصی کشور شویم و آمارها نشان می دهند که تا کنون از 7 بانک خصوصی کشور عبور     کرده ایم .

وی عنوان کرد : موسسه اعتباری کوثر مجموعه ای  ارزشی است و بنابراین علاوه بر توجه به نظم، مهارت و دانش بانکی، سرعت و دقت در ارائه خدمات، مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای که از معیارهای عمومی کارکنان بانکی هست به اصول و ارزشهای اسلامی و مذهبی نیز پایبند و متعهد باشیم ، در همین راستا ما در پی دستیابی به هر نوع سودی نیستیم و هر نوع پیشرفتی را نمی خواهیم.

دارانی در انتها گفت: شما دارای نیروی جوانی و شادابی هستید و انتظار داریم در تمامی طول خدمت نیز این نشاط و طراوت را حفظ کنید.

در ابتدای جلسه شعبانی با معرفی دوره هشتادم بدو خدمت گفت: دوره های بدوخدمت در موسسه اعتباری کوثر از کاملترین دوره های آموزشی در بین بانکها است و طراحی آن مطابق با اصول و راهکارهای نوین آموزشی در مراحل مختلف نیازسنجی، طراحی، پشتیبانی، اجرا و سنجش اثربخشی می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب